Aleks Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Les litt rundt på nettet ettermatretter. Pleier å gjøre meg sulten selv om jeg er mett Lenke til kommentar
hunerfri Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det funker ikke.. Hahha. Har til og med alt som trengs for å lage favorittretten min. Jeg har så lyst på.. Men magen sier helt imot. haha. Lenke til kommentar
hunerfri Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hehe, ja jeg bæsjet nylig isted faktisk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Så ikke spis da, problem solved. Thank you, Dr Phil Endret 6. juli 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hehe, ja jeg bæsjet nylig isted faktisk. Ha! Jeg har gjennomskuet deg! Jenter bæsjer nemlig ikke Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Fann nettop denne lappen på bilen. "Bilen må flyttes! Henger skal ut! IKKE LÅS BILEN." Ikke lås bilen? Det er det dummeste jeg har hørt. Det er jo det samme som å vinke farvel til all forsikring. Lenke til kommentar
hunerfri Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jenter driter som bare faeen skal jeg si deg Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Jenter driter som bare faeen skal jeg si deg Da er du desverre ikke en ordentlig jente. Hint: Jenter blir ikke født med en penis. .. Erm.. Vanligvis. Endret 6. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Jeg sa: DET ER BARE ÈN SOM ER TØFFERE EN RAIDEN! Endret 6. juli 2010 av BeeGee Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Fann nettop denne lappen på bilen. "Bilen må flyttes! Henger skal ut! IKKE LÅS BILEN." Ikke lås bilen? Det er det dummeste jeg har hørt. Det er jo det samme som å vinke farvel til all forsikring. Ja ikke sant? Husutleier er en særing. Dem får ringe på døra mi så skal jeg vel da flytte bilen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 JEg kan få et lite brukt Canon EOS 500D med et macroobjektiv, kitobjektiv, minnekort, og bag for 4500kr.. GO FOR IT?! Lenke til kommentar
hunerfri Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ahh, lol. Vær realistiske a Tenk på hva som hadde skjedd om alle jenter hadde slutta å bæsje Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kast maten deres opp som dagens forbilde for jenter halvveis oppforderer til! All the cool girls are doing it! Lenke til kommentar
hunerfri Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Mehhh.... Ja det er slik dere liker jentene?? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ikke egentlig, men maten må jo ut på en eller annen måte Lenke til kommentar
hunerfri Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Yea, nettopp. Å bæsje er jo helt naturlig. JEg kan få et lite brukt Canon EOS 500D med et macroobjektiv, kitobjektiv, minnekort, og bag for 4500kr.. GO FOR IT?! go for it Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Flott, naboen har fått seg en sånn stygg plastdings de driver og blåser på under fotballkampene. Jeg lurte først på hva det var som holdt på å dø Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Flott, naboen har fått seg en sånn stygg plastdings de driver og blåser på under fotballkampene. Jeg lurte først på hva det var som holdt på å dø They are spreading like black fire.. Lenke til kommentar
hunerfri Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Haha. Høres fint ut. Er ikke noe særlig fan av å se på fotball egentlig. Hadde heller sittet og blåst i en plastdings 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg