Shikaru Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 jeg veit. snart kommer det en kompis hit. woohoo Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hybel i en eske? harr harr. Loftshybel? Mente mest en eske i en bakgate Fra spøk til alvor. Det ble en litt gammel hybel på en god størrelse. 4 rom, stue, kjøkken, bad og soverom. Pluss gang da. Har også fått litt bodplass og har et vaskerom. Så alt i alt 5-6 rom. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kollektiv da altså? Husker jeg bodde i en loftshybel, jeg holdt seriøst på og dø. Det ble som en stekovn på sommeren. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Er det naturlig at bikkja begynner å spise, kaster opp, spiser oppkastet og så fortsetter på maten? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Nei, ikke kollektiv Og de jeg bor hos er nesten aldri hjemme Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Er det naturlig at bikkja begynner å spise, kaster opp, spiser oppkastet og så fortsetter på maten? Midt i mellom. Ikke spesielt uvanlig, men ikke helt bra for hunden heller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Er det naturlig at bikkja begynner å spise, kaster opp, spiser oppkastet og så fortsetter på maten? Midt i mellom. Ikke spesielt uvanlig, men ikke helt bra for hunden heller. Ok, hun har vært litt rar i det siste. Drukket ekstra mye vann. Tok henne til vetrinæren, men han fant bare en liten urinveisinfeksjon som visstnok ikke hadde noe med det å gjøre. Begynt å lage snorkelyder og. Så passer ekstra på nå Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kan være diabetes. Det fikk katten min, begynte å drikke mye, kasta faktisk opp og på slutten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kan være diabetes. Det fikk katten min, begynte å drikke mye, kasta faktisk opp og på slutten. Hun testet heldigvis negativ for diabetes Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Denne sangen er hele barndommen min: http://www.youtube.com/watch?v=1lIvZSpe8gE&feature=fvw Eller HELE versjonen- Endret 6. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 http://vimeo.com/12892083 Do want. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Sulteeeeeen. Har en grandis, men kan jo ikke begynne før kampen Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det er bare èn som er tøffere enn Raiden... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Se Men in Black igjen kanskje Lenke til kommentar
hunerfri Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvordan får jeg matlyst? Har egentlig følt meg feit og stappmett i hele dag! Men har ikke spist noenting. Haha. Jeg burde vel spise noe? Haha. Slitsomt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Fann nettop denne lappen på bilen. "Bilen må flyttes! Henger skal ut! IKKE LÅS BILEN." Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva greia med jenter som sier de er mett hele tiden og aldri spiser? Har aldri møtt på samme situasjon for hankjønnet Lenke til kommentar
hunerfri Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tsss. Skal si deg, jeg har egentlig stor appetitt til vanlig! Men det er noen dager som er som denne. Aner egentlig ikke hva det kommer av. Og det er sånn at: JEG VIL SPISE. Men jeg føler meg så fryktelig stappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg