Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

God dag er det nå, syvsover.

 

Jeg sov til syv, gjør ikke det meg også til en syvsover? :p

 

Nei, altså, det er en vei å referere til folk som sover lenge på. Hm.. Da var du oppe ganske tidlig i dag. Jeg kan ikke huske sist gang jeg sto opp kl 7. Mange mnd siden tror jeg. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Står opp 7 hver dag. Ihvertfall de dagene jeg skal på jobb.

Våkner stort sett av meg selv også, har vel blitt en vane å våkne på den tida.

 

Hva driver du med til daglig, som gjør at du kan sove lenger enn til 7?

Det vil isåfall jeg også begynne med :p

 

Nei ikke spør om hva jeg gjør, for da må jeg svare ingenting. Og det anbefales egentlig ikke. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hadde en viss mistanke om det ja. Skal snart begynne med det samme jeg også, med mindre jeg er heldig med noen av de 15 jobbsøknadene jeg har på gang.

 

Hvordan klarer noen å stå opp tidlig i ferien, selvom de gjør det resten av året?

 

Er da vel ikke noe problem det. Bare å beholde samme døgnrytme som ellers.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Veldig godt den første tida da. :) Men så blir alt bare tull å fjas. Så skal jeg liksom begynne på realfag til høsten, men har mine tvil om hvordan det blir å gå.

 

Du får ha lykke til med jobbsøknadene.

Lenke til kommentar

Llandari : Det er det jeg gjør, jeg våkner mellom 12 og 13 vær dag.

 

Jeg sa beholde døgnrytmen. Det betyr ikke bare å legge seg til samme tid som ellers, men også å stå opp til samme tid. Altså bruke vekkerklokke.

Tyder jo på at du legger deg for seint til vanlig, når du kan sove til midt på dagen uten vekking.

 

 

Veldig godt den første tida da. :) Men så blir alt bare tull å fjas. Så skal jeg liksom begynne på realfag til høsten, men har mine tvil om hvordan det blir å gå.

 

Du får ha lykke til med jobbsøknadene.

 

Takk skal du ha :)

 

Hadde ikke hatt noe imot et par måneder ferie nei, og strengt tatt kunne jeg tatt det, siden jeg har fått arbeidsfritak med full lønn i oppsigelsestida. Men det frister mer med ekstra cash, så da hiver man seg på midlertidig jobb isteden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...