Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Sist gang jeg prøvde å ta en joggetur så trodde jeg at jeg skulle dø etter 500 meter. Ble dritkvalm og sliten. Har rett og slett sugen kondis og jeg er altfor lat.

 

Jeg har alltid visst at kondisen min har vært elendig, men det er ikke før nå jeg har funnet ut hvor dårlig den faktisk er.

Jammen godt at jeg må gå/sykle en stund fremover, så kanskje den bedrer seg :p

Lenke til kommentar

Haha. Sist gang jeg prøvde å ta en joggetur så trodde jeg at jeg skulle dø etter 500 meter. Ble dritkvalm og sliten. Har rett og slett sugen kondis og jeg er altfor lat.

 

Jeg har alltid visst at kondisen min har vært elendig, men det er ikke før nå jeg har funnet ut hvor dårlig den faktisk er.

Jammen godt at jeg må gå/sykle en stund fremover, så kanskje den bedrer seg :p

 

Hahaa. Det er good! ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nå..det har jeg mine tvil om. får se.

 

Pffft, såklart blir det bra.

 

*dytter en kopp med kakao og et fat med boller bort til Gypsy*

 

Takk som byr på :) som regel er jeg glad i slikt, men ikke nå. Jeg må ha noe salt. senere kansje.

Det ble foresten litt bedre etter dusjen, så du hadde litt rett.

Lenke til kommentar

Takk som byr på :) som regel er jeg glad i slikt, men ikke nå. Jeg må ha noe salt. senere kansje.

Det ble foresten litt bedre etter dusjen, så du hadde litt rett.

 

Man skal høre på erfarne folk vet du :p

 

Hvis ikke boller og kakao passer, så har jeg noe brød og spekemat stående ;)

 

Hei, jeg heter Jonas.

 

Fælt så mange som heter Jonas i dag :p

Lenke til kommentar

jogga du faktisk 10 mil?

hadde maks klart en mil eller to i strekk trur jeg.

 

Jepp, jogga fra der jeg bor, til en kamerat, så jogget vi videre inn mot skogen, til nabobyen (Mot tusenfryd, fra ski, for dere som vet hvor det er) og videre til motorveien, over en bro, bak til no fabrikker, til en bensinstasjon, til nordby og videre hjem. I overkant av 10 mil :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Takk som byr på :) som regel er jeg glad i slikt, men ikke nå. Jeg må ha noe salt. senere kansje.

Det ble foresten litt bedre etter dusjen, så du hadde litt rett.

 

Man skal høre på erfarne folk vet du :p

 

Hvis ikke boller og kakao passer, så har jeg noe brød og spekemat stående ;)

 

Erfaren, på hvilken måte og hva er du erfaren med? :hmm:

 

 

jogga du faktisk 10 mil?

hadde maks klart en mil eller to i strekk trur jeg.

 

Jepp, jogga fra der jeg bor, til en kamerat, så jogget vi videre inn mot skogen, til nabobyen (Mot tusenfryd, fra ski, for dere som vet hvor det er) og videre til motorveien, over en bro, bak til no fabrikker, til en bensinstasjon, til nordby og videre hjem. I overkant av 10 mil :)

 

Det er ikke menneskelig. Sykt langt hvertfal!

Lenke til kommentar

jogga du faktisk 10 mil?

hadde maks klart en mil eller to i strekk trur jeg.

 

Jepp, jogga fra der jeg bor, til en kamerat, så jogget vi videre inn mot skogen, til nabobyen (Mot tusenfryd, fra ski, for dere som vet hvor det er) og videre til motorveien, over en bro, bak til no fabrikker, til en bensinstasjon, til nordby og videre hjem. I overkant av 10 mil :)

 

Det er ikke menneskelig. Sykt langt hvertfal!

 

i'm not a human? :cry:

 

Jeg har som mål å bli maskin til neste år :D Skal ha over 100 kg i benk, 150 i knebøy, osv! :) 3000 meter på 10-12 min.

Lenke til kommentar

jogga du faktisk 10 mil?

hadde maks klart en mil eller to i strekk trur jeg.

 

Jepp, jogga fra der jeg bor, til en kamerat, så jogget vi videre inn mot skogen, til nabobyen (Mot tusenfryd, fra ski, for dere som vet hvor det er) og videre til motorveien, over en bro, bak til no fabrikker, til en bensinstasjon, til nordby og videre hjem. I overkant av 10 mil :)

Hvor lang tid brukte du?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...