frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Skal du gjør det godt igjen med å glede deg selv? Uff, jeg føler meg ubrukelig. Hvis det er slik dere alle er går jeg å legger meg i badekaret et par timer Ja men kjære deg lille venn du kan ikke først kalle meg tvilsom tøs for å så tro at du kan gjøre det godt igjen med ONS du ser vel det selv? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja men kjære deg lille venn du kan ikke først kalle meg tvilsom tøs for å så tro at du kan gjøre det godt igjen med ONS du ser vel det selv? godt poeng Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Tihi, slasken blir eid her Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hallo! Se på linken til Gonjimannen lenger oppe. ^^ Artig Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 skulle bare spise middag jo! hvorfor skriver dere så mye? Hallo alle sammen I dag har familien spist middag på restaurant. It was good Skjer her da? gjør meg klar til og hive meg på bussen snart... skal på besøk Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja men kjære deg lille venn du kan ikke først kalle meg tvilsom tøs for å så tro at du kan gjøre det godt igjen med ONS du ser vel det selv? godt poeng Så jeg tror du må forsøke på ny lille venn Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja men kjære deg lille venn du kan ikke først kalle meg tvilsom tøs for å så tro at du kan gjøre det godt igjen med ONS du ser vel det selv? om du leser signaturen hans, så ser du vel at han er villig til og betale da... lillevenn Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Så jeg tror du må forsøke på ny lille venn Lukter svidd det her. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Wow, irene_waa viser en helt ny side av seg selv. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja men kjære deg lille venn du kan ikke først kalle meg tvilsom tøs for å så tro at du kan gjøre det godt igjen med ONS du ser vel det selv? om du leser signaturen hans, så ser du vel at han er villig til og betale da... lillevenn hehe ja men først må han jo ordne opp etter seg siden han kalte meg for tvilsom tøs. hei ikke bruk min hersker teknikk Wow, irene_waa viser en helt ny side av seg selv. Dette er bare begynnelsen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hehe ja men først må han jo ordne opp etter seg siden han kalte meg for tvilsom tøs. hei ikke bruk min hersker teknikk han har jo planer om og gjøre opp etter seg da lillevenn Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hehe ja men først må han jo ordne opp etter seg siden han kalte meg for tvilsom tøs. hei ikke bruk min hersker teknikk han har jo planer om og gjøre opp etter seg da lillevenn Ja med å glede seg selv med ONS er ikke helt den undskyldeningen jeg ville ha skjønner du skjønnas Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 NEi huff, dere er så slemme går og depper i badekaret i noen timer (eller til jeg får angst og lurer på hva som skjer i kaféen når jeg ikke er her) ;P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja med å glede seg selv med ONS er ikke helt den undskyldeningen jeg ville ha skjønner du skjønnas er ikke ONS om han betaler for seg... og for og gjøre det godt igjen, så betaler han litt ekstra Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 NEi huff, dere er så slemme går og depper i badekaret i noen timer (eller til jeg får angst og lurer på hva som skjer i kaféen når jeg ikke er her) ;P Du får tenke ut en god måte å ordne opp etter deg på da... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Fancy middag på deg, Irene... Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja med å glede seg selv med ONS er ikke helt den undskyldeningen jeg ville ha skjønner du skjønnas er ikke ONS om han betaler for seg... og for og gjøre det godt igjen, så betaler han litt ekstra Ja men han kan da ikke først kalle meg for tøs også vil han ligge med meg?? *vanskelig* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja men han kan da ikke først kalle meg for tøs også vil han ligge med meg?? *vanskelig* Jo? Han tenner vel på tøser. ^^ Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Fancy middag på deg, Irene... Du nærmer deg noe lille venn men du må nok tenke litt til Ja men han kan da ikke først kalle meg for tøs også vil han ligge med meg?? *vanskelig* Jo? Han tenner vel på tøser. ^^ Ja men hvorfor kalte han meg tvilsom tøs med negativitet da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja men han kan da ikke først kalle meg for tøs også vil han ligge med meg?? *vanskelig* Er du en tøs egentlig? eller er det uten grunn han har kalt deg det? og om du ikke er det, så bør han finne på noe smart ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg