L4r5 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kjøttdeig med tacokrydder smøres ut over butterdeig (fra frysedisken), rull det sammen, del opp, stek. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Høres deilig ut, men tror jeg gikk for pannekaker eller omelett Må bare finne ut hva jeg har mest lyst på.. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg spiste en pose potetmos til frokos. Det var ganske deilig. Jeg må rive ned ei toatsjers hytte på 2x2 m som jeg bygde da jeg var liten. Har liksom ikke vært i nærheten av den på 3 år. Mye arbeid, så jeg skal bare utsette "bittelittegrannet". Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Oh, fikk sykt lyst på baconpannekaker nå. DET hadde vært digg Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det hadde faktisk vært litt digg.. Lurer på om vi har bacon, tror vi brukte opp alt sist vi lagde pannekaker Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 har ekstremt mye bacon i frysern her faktisk men veit ikke om jeg gidder å ha det til frokost. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ikke diskotere vestlig-ting. Dere vantro j**** Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 jeg er snart ferdig med pannekaker Deilig å gå rundt i bar overkropp Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Mhm, ny bruker i dnfk jo. Hei, jeg heter Jonas. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvis jeg greier å bryte meg opp fra senga og til dusjen hadde det vært fint. Formen skurrer litt kjenner jeg. Oh well. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Deilig dag idag, strålende sol, kanskje jeg skal ta en joggetur, og litt styrke? Lenke til kommentar
hunerfri Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Eller bare sitte inne og late seg! (heheheh) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvis jeg greier å bryte meg opp fra senga og til dusjen hadde det vært fint. Formen skurrer litt kjenner jeg. Oh well. Det kommer seg med en gang du har klart å bryte deg opp fra senga og inn i dusjen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hva skjer vantro hunder ? ; D Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvis jeg greier å bryte meg opp fra senga og til dusjen hadde det vært fint. Formen skurrer litt kjenner jeg. Oh well. Det kommer seg med en gang du har klart å bryte deg opp fra senga og inn i dusjen Nå..det har jeg mine tvil om. får se. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 jeg er snart ferdig med pannekaker Deilig å gå rundt i bar overkropp kanskje jeg skal lage pannekaker også. hmm. og jeg går ofte i bar overkropp mest fordi jeg er for giddalaus til å faktisk kle helt på meg Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Noen som vet om det er lov å ta med seg sjokolade inn i Australia? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Er det nok legg den i bagasjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg