Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjenferdene lever i en helt annen dimensjon enn oss. Derfor det ikke finnes noen tydelige videoklipp av disse. Det finnes jo sykt mange bevis og vitner til at slike ting finnes. Alle mennesker har jo en sjel?! Og ingen vet hva som skjer etter døden! Hvorfor skulle ikke sjelen våres gå igjen da.

 

Og tenk på disse som liksom kan "få kontakt" med disse sjelene. Husker ikke hva det programmet heter, men hun dama hjelper ihvertfall mennesker med å oppsøke døde folk sånn at de kan ta farvell eller whatever. Det er jo sykt hvor riktig disse folkene kan ta. Det kan jo bare ikke være tilfeldighet?

1. Det finnes ingen beviser, og vitnene er ofte litt tilbakestående.

2. Hva er en sjel? Er det bevist at mennesker eller andre dyr har sjeler? Jeg har aldri sett noe dokument hvor det blir lagt fram vitenskapelige beviser som tegner til noe slikt.

3. Disse mediumfolka er fulle av piss. Ting er planlagt og programmet klippet.

:love:

 

Penn and Tellers Bullshit har vel en episode på det der. Ikke det at det programmet skal brukes til å løse alt heller.

Lenke til kommentar

Jeg tilhører ikke noen religion, men jeg tror likevel på at det er mer mellom himmel og jord. Vitenskapen kan ikke forklare alt, og vi har heller ikke utforska alt på vår egen jord, så frem til noen viser meg noe som er legalt og beviser 100% at det ikke finnes gespenster, alternative dimensjoner, demoner og andre ånder, og at alt sammen bare er i hodet mitt, så fortsetter jeg å tro det.

 

Om det ikke kan bevises, vel, kan det motbevises?

Lenke til kommentar

Jeg tilhører ikke noen religion, men jeg tror likevel på at det er mer mellom himmel og jord. Vitenskapen kan ikke forklare alt, og vi har heller ikke utforska alt på vår egen jord, så frem til noen viser meg noe som er legalt og beviser 100% at det ikke finnes gespenster, alternative dimensjoner, demoner og andre ånder, og at alt sammen bare er i hodet mitt, så fortsetter jeg å tro det.

 

Om det ikke kan bevises, vel, kan det motbevises?

 

Det at det ikke kan bevises ER motbeviset. Fakta.

Lenke til kommentar

Jeg tilhører ikke noen religion, men jeg tror likevel på at det er mer mellom himmel og jord. Vitenskapen kan ikke forklare alt, og vi har heller ikke utforska alt på vår egen jord, så frem til noen viser meg noe som er legalt og beviser 100% at det ikke finnes gespenster, alternative dimensjoner, demoner og andre ånder, og at alt sammen bare er i hodet mitt, så fortsetter jeg å tro det.

 

Om det ikke kan bevises, vel, kan det motbevises?

 

Det at det ikke kan bevises ER motbeviset. Fakta.

Hvor er beviset ditt på at Matrix er basert på på en sann historie? :p Når det kommer til religion trenger ikke folk fakta for å tro på det. Er deres valg.

Lenke til kommentar

Jeg tilhører ikke noen religion, men jeg tror likevel på at det er mer mellom himmel og jord. Vitenskapen kan ikke forklare alt, og vi har heller ikke utforska alt på vår egen jord, så frem til noen viser meg noe som er legalt og beviser 100% at det ikke finnes gespenster, alternative dimensjoner, demoner og andre ånder, og at alt sammen bare er i hodet mitt, så fortsetter jeg å tro det.

 

Om det ikke kan bevises, vel, kan det motbevises?

 

Det at det ikke kan bevises ER motbeviset. Fakta.

Hvor er beviset ditt på at Matrix er basert på på en sann historie? :p Når det kommer til religion trenger ikke folk fakta for å tro på det. Er deres valg.

Bildet var en spøk. :p

 

 

Nei, sa ikke ikke noe i mot det, ei heller at det var gale. :p Å ha en tro er kjekt. Noen folk trenger å ha tro.new_yes.gif

Lenke til kommentar

Strengt tatt er det ikke "vi" som skal bevise noe, bevisbyrden ligger hos dere. Forøvrig er folk som tror på smågale folks spøkelsesvisjoner veldig flinke til å avvise vitenskapelige resultater rundt det de tror på som trangsynthet.

 

Så, når dere snakker om kilder antar jeg at anekdotebevis teller mer enn vitenskapelige rapporter (siden det er det eneste dere har som støtter meningen deres), så her har dere én kilde på at de ikke finnes: jeg har vært på såkalte hjemsøkte steder uten å se/føle en ting, derfor finnes ikke spøkelser.

Lenke til kommentar

Strengt tatt er det ikke "vi" som skal bevise noe, bevisbyrden ligger hos dere. Forøvrig er folk som tror på smågale folks spøkelsesvisjoner veldig flinke til å avvise vitenskapelige resultater rundt det de tror på som trangsynthet.

 

Så, når dere snakker om kilder antar jeg at anekdotebevis teller mer enn vitenskapelige rapporter (siden det er det eneste dere har som støtter meningen deres), så her har dere én kilde på at de ikke finnes: jeg har vært på såkalte hjemsøkte steder uten å se/føle en ting, derfor finnes ikke spøkelser.

Jammen de som drar på steder der det er spøkelser i diverse show på kanalen FEM har en gave som ikke alle har. Eller så er de skuespillere. I dunno :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...