Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg har havnet i senga med pcn nå, men blir skremt fordi det høres ut som det er noen å går i leiligheten Lenke til kommentar
erdnoss Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 oi. kanskje det spøker??? Lenke til kommentar
erdnoss Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 spøkelser er skumle... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Nei, det finnes ikke spøkelser. hysj... Lenke til kommentar
hunerfri Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Spøkelser er spennende! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 spøkelser er skumle... Ja, særlig fordi de ikke finnes Lenke til kommentar
hunerfri Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 spøkelser er skumle... Ja, særlig fordi de ikke finnes Det finnes ingen faste bevis for at spøkelser (gjenferd) ikke finnes Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Det er vel gjerne de med påstanden som må bevise det, og ikke motsatt ;D Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Når folk man kjenner godt sier dem har opplevd overnaturlige ting, da blir hvertfal jeg skeptisk. Folk som man stoler på da, og du veit ikke lyver for deg. Og denne tråden gir meg frysninger https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1112692 Lenke til kommentar
erdnoss Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 hvorfor finnes ikke spøkelser?? klart det finnes jeg har aldri sett eller hørt noen, men jeg har trua på det Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Hittil har ihvertfall ikke noe overbevist meg til å tro at det finnes noe overnaturlig. Erdnoss: du virker litt.. lite kritisk. Ikke ta alt folk sier for god fisk, og bruk hjernen og øynene selv Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Spøkelser er bare tull etter min mening. Lenke til kommentar
hunerfri Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Det finnes så mange bevis for at gjenferd faktisk finnes. Så jeg mener de som er fast bestemt på at slike ting IKKE finnes må være noen kjedelige, trangsynte dyr. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Hvorfor det? Synes det virker helt absurd at en menneske kan dø, og deretter gå igjen som en usynlig person. Lenke til kommentar
erdnoss Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 ja er litt naivt å tro at det ikke finnes.. hvorfor finnes vi foresten?? :!: men er litt komisk at det ikke finnes skikkelige videoklipp. samme som alle healerene som skryter av alt det fine de gjør. men har liksom aldri truffet noen som faktisk har fått skikkelig hjelp . Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Det finnes så mange bevis for at gjenferd faktisk finnes. Så jeg mener de som er fast bestemt på at slike ting IKKE finnes må være noen kjedelige, trangsynte dyr. Eventuelt er de som tror på det noen med litt for livlig fantasi. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Synes det absolutt ikke er naivt. Blir samme som å tro på at Gud finnes. Tror verken på spøkelser eller Gud. Tror ikke før jeg ser det, enkelt og greit. Lenke til kommentar
hunerfri Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Gjenferdene lever i en helt annen dimensjon enn oss. Derfor det ikke finnes noen tydelige videoklipp av disse. Det finnes jo sykt mange bevis og vitner til at slike ting finnes. Alle mennesker har jo en sjel?! Og ingen vet hva som skjer etter døden! Hvorfor skulle ikke sjelen våres gå igjen da. Og tenk på disse som liksom kan "få kontakt" med disse sjelene. Husker ikke hva det programmet heter, men hun dama hjelper ihvertfall mennesker med å oppsøke døde folk sånn at de kan ta farvell eller whatever. Det er jo sykt hvor riktig disse folkene kan ta. Det kan jo bare ikke være tilfeldighet? Lenke til kommentar
erdnoss Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 tror du på tråløs telefon da? eller nekter du å tro det forde du ikke ser tråden? :!: man har hvertfall bevis på at mobilen funker da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg