Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sen quote, men hvis du er så idiotisk og tar en magnet over harddisken, så skal du gå ut å leke i solen.Du, jeg bedriver support på vanlige PC-brukere. Jeg har latt meg slutte å overraske over spørsmål jeg får.

 

F.eks den gangen vi ba personen sende PCen deres i posten (ja, den lille boksen under pulten din med alle kablene. Bare den. Ikke noe mer).

Vi fikk en jævla svær pakke. PC, Skjerm, Tastatur, Mus, Printer, Strømfordeler. Alt fortsatt koblet sammen.

 

Eller de som sendte PCen sin i vanlig postpakke. PCen gikk fra å være |_| til å være \_\

 

Joda. Brukere generelt er dumme, trust me. :p

Lenke til kommentar

Jeg re-installerer omtrent aldri PCen min, den går aldri tregt!

 

EDIT: Er det noen som husker programmet, der man kunne velge hvilken programmer du ville ha på nettsiden dems, så lastet klienten dems ned programmene automatisk?

Endret av Qweeerty
Lenke til kommentar

Jeg re-installerer omtrent aldri PCen min, den går aldri tregt!

Jeg reinstallerte for bare et par uker siden. PC-en hadde vært avslått i noen uker grunnet en skjerm som baklyset var fucka på. Når jeg starta den opp igjen med ny skjerm fikk jeg evig BSOD-syklus under oppstart av en eller annen grunn. Det gav meg sparket i ræva jeg trengte for å gå over til Win7 fra XP. Og maskina ble faktisk enda mer responsiv. Kan ha noe med at jeg gikk fra 32bit til 64bit da. Sånn utenom det så er det svært sjelden jeg reinstallerer.

 

Er det noen som husker programmet, der man kunne velge hvilken programmer du ville ha på nettsiden dems, så lastet klienten dems ned programmene automatisk?

Ninite
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...