Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Lars: Du bor i Bergen right? Indeed. 15 minutter fra bystasjonen med buss. (30 i rushtida) Nå har jeg blitt litt desperat etter lærlingplass at jeg ser overalt, noen steder i Bergen du kjenner til som har god mat? ^^ Gå for Stavanger eller Steinkjer om du søker deg til steder med god mat. Stavanger har en overflod av restauranter med god mat, Steinkjer har Brød og Cirkus. Kompis av meg var lærling der og endte opp med å jobbe på Teatercafeen i Oslo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Hvordan kan jeg overtale dama til å la meg gi henne en av bursdagsgavene nå? Hun vil absolutt vente til selve dagen som er lørdag og jeg vil gi henne nå. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg kjeder meg. Alle har ferie, men jeg er så heldig å få lov til å bruke de neste fem ukene på mattekurs. Som om ikke det var nok, foregår det 45 minutter unna (hver vei). Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Sikkert, men jeg har ikke frityrkoker. Vil ikke ha det heller. Like greit. Er bare masse styr å vaske og sånn. Lukter gjør det også Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Spsite nettopp jordbær og vanilje-is. Om-nom-nom-nom! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Spsite nettopp jordbær og vanilje-is. Om-nom-nom-nom! Jeg også. Jordbærene var fra Drøbak. Utrolig gode. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Hvordan kan jeg overtale dama til å la meg gi henne en av bursdagsgavene nå? Hun vil absolutt vente til selve dagen som er lørdag og jeg vil gi henne nå. Så søtt. Sikkert, men jeg har ikke frityrkoker. Vil ikke ha det heller. Like greit. Er bare masse styr å vaske og sånn. Lukter gjør det også Jepp. Jo mindre styr, jo bedre! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Åh, det er kjedelig å pakke. Må lete etter ørten småting. Finner ikke minnepenna f.eks. Og så må jeg huske å overføre serier og musikk til den eksterne disken. Bare pes. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Anyone? Datasmurf? Vet dere om Mikkel er hjemme nå eller om han har dratt til skogs? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Må opp tidlig i morra for å se på hybel Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Har 3 medal of honor betakoder til overs ;A Endret 5. juli 2010 av Quakecry 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Hvis du gir meg et pluss, samt en liten hyllest i signaturen ;a 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Har 3 medal of honor betakoder til overs ;A Går de til konsoll og? Hvis til PS3, gief Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Anyone? Datasmurf? Vet dere om Mikkel er hjemme nå eller om han har dratt til skogs? Ikke prata med friskusen på lenge. Så no idea. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 og de går til ps3 og pc. Samme gjelder for deg aleks. PLuss innlegget mitt, og gi hyllest i signatur. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Hvis du gir meg et pluss, samt en liten hyllest i signaturen ;a Skal gi deg pluss og en hyllest jeg. lover Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 og de går til ps3 og pc. Samme gjelder for deg aleks. PLuss innlegget mitt, og gi hyllest i signatur. 2 Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Slimda, men jeg liker simple programmer som satser på kun en spesiell funksjon, og at man gjør det bedre ^_^ Og jeg visste ikke om Total Commandoer eller lignende før nå. Forskjellen er at Total Commander er et kjent program som har holdt på en årrekke, mens du bare er en tilfeldig person på internett. Er mange som har gått på en smell når de har stolt på feil person. (Magnet på harddisken fjerner virus, vi lover!) Sen quote, men hvis du er så idiotisk og tar en magnet over harddisken, så skal du gå ut å leke i solen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg