Qweeerty Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Da installerer jeg Ubuntu.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Bah! Tåpelige pizza som kommer uten instrukser for hvor varm ovnen skal være og hvor lenge den skal stå i. -_- Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Hvordan pizza er det du har kjøpt? Antar det ikke er frossenpizza Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Bah! Tåpelige pizza som kommer uten instrukser for hvor varm ovnen skal være og hvor lenge den skal stå i. -_- Sånt er så irriterende, pomfrien jeg lagde i dag hadde heller ikke instroksjun. Den ble vassen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Hvordan pizza er det du har kjøpt? Antar det ikke er frossenpizza Halvstekt pizza fra Bunnpris. Gypsy, ja det er alltid like irriterende. I alle fall så lenge pizzaer alltid kommer med forskjellige instrukser. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Du setter i pizzaen og setter oven på 215 grader midt i, slår aldri feil^^ Ferdig pizza that is, når man lager selv er det 250 grader. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Nåh, det. Jeg har vært borti mye rart av frossen og fersk pizza som har blitt overbrent på 180 grader i 10-15 minutt og på 250 grader i 10-12 minutter. Det beste er nok å bare sitte og glo inn i ovnen og følge med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Snakkes det mat her? Snart så skal det serveres løvstek med fløtegratinerte poteter m/hvitløk her. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Det er vell litt relativt data, men har ivertfall funka greit her. Snakkes mat ja, jeg har hatt Thai, pepperbiff Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Lars sin middag høres best ut Sånt er så irriterende, pomfrien jeg lagde i dag hadde heller ikke instroksjun. Den ble vassen. 4 minutter i frityrgryta, så er den perfekt. (Vanligvis) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Snakkes det mat her? Snart så skal det serveres løvstek med fløtegratinerte poteter m/hvitløk her. Lyst til å komme hit med litt óg eller? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 I accidently ... my retarded Windows phone. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Snakkes det mat her? Snart så skal det serveres løvstek med fløtegratinerte poteter m/hvitløk her. Lyst til å komme hit med litt óg eller? Jeg tror den rekker å bli kald før jeg når frem. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Lars: Du bor i Bergen right? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Lars sin middag høres best ut Sånt er så irriterende, pomfrien jeg lagde i dag hadde heller ikke instroksjun. Den ble vassen. 4 minutter i frityrgryta, så er den perfekt. (Vanligvis) Sikkert, men jeg har ikke frityrkoker. Vil ikke ha det heller. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg tror den rekker å bli kald før jeg når frem. Vinner fortsatt lett konkurransen med det jeg har i skapet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Lars: Du bor i Bergen right? Indeed. 15 minutter fra bystasjonen med buss. (30 i rushtida) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Lars: Du bor i Bergen right? Indeed. 15 minutter fra bystasjonen med buss. (30 i rushtida) Nå har jeg blitt litt desperat etter lærlingplass at jeg ser overalt, noen steder i Bergen du kjenner til som har god mat? ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Lars: Du bor i Bergen right? Indeed. 15 minutter fra bystasjonen med buss. (30 i rushtida) Nå har jeg blitt litt desperat etter lærlingplass at jeg ser overalt, noen steder i Bergen du kjenner til som har god mat? ^^ Ali Babas Kebabsjappe? Nei, fra spøk til revolver. Av økonomiske årsaker så er jeg ikke så bevandret når det gjelder de bedre spisestedene i Bergen. Ligger en (faktisk flere) nede ved bryggen som har ganske godt rykte, men jeg husker ikke noe navn akkurat nå. Jeg tror den rekker å bli kald før jeg når frem. Vinner fortsatt lett konkurransen med det jeg har i skapet. Nå er det uansett tomt. Jeg kan lage til deg om du kommer til Bergen en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg