Qweeerty Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Brun: Hvorfor iphone når man har android? Er frelst av min nye mobil, en htc legend. Mens jeg skal få meg HTC Desire om rundt 1 måned Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Meg! frokost: vann lunch: en neve potetgull middag/kveldsmat(nå straks): kylling å pomfri Er det ikke litt tidlig for middag / kveldsmat? Er det? syns det passet fint jeg Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Lurer på om jeg skal sitte ute på terrassen inatt, og programmere? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Meg! frokost: vann lunch: en neve potetgull middag/kveldsmat(nå straks): kylling å pomfri Er det ikke litt tidlig for middag / kveldsmat? Er det? syns det passet fint jeg Huh. Hver sin smak. Jeg pleier å spise middag mellom 21:30 og 01:30 vanligvis. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Vaert paa Heineken-museumet i Amsterdam i dag, jeg! Hva har dere gjort? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Meg! frokost: vann lunch: en neve potetgull middag/kveldsmat(nå straks): kylling å pomfri Er det ikke litt tidlig for middag / kveldsmat? Er det? syns det passet fint jeg Huh. Hver sin smak. Jeg pleier å spise middag mellom 21:30 og 01:30 vanligvis. Men så har du jo en ødelakt døgrytme og da så. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Vaert paa Heineken-museumet i Amsterdam i dag, jeg! Hva har dere gjort? Rydda og styra, og prøvd å få den helvetes iphonen til å fungere slik jeg vil. Den overrasker positivt til nå, men jeg sliter med å få tak i kontaktene fra gammel-telefonen. Blargh. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Nord-Europeisk og Skandinaviske middagstider pleier å ligge på mellom 16:00 - 18:30, mens sørover i Europa (Spania, Hellas Italia f.eks) spiser de gjerne mellom 21:00 - 23:30. Vi kan dermed konkludere med at Sjur er en het latiner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Oh yeah. Latino heat! ;D Meg! frokost: vann lunch: en neve potetgull middag/kveldsmat(nå straks): kylling å pomfri Er det ikke litt tidlig for middag / kveldsmat? Er det? syns det passet fint jeg Huh. Hver sin smak. Jeg pleier å spise middag mellom 21:30 og 01:30 vanligvis. Men så har du jo en ødelakt døgrytme og da så. Og det sier du? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Vaert paa Heineken-museumet i Amsterdam i dag, jeg! Hva har dere gjort? Rydda og styra, og prøvd å få den helvetes iphonen til å fungere slik jeg vil. Den overrasker positivt til nå, men jeg sliter med å få tak i kontaktene fra gammel-telefonen. Blargh. Ah, det er kjipt. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Brun: Hvorfor iphone når man har android? Er frelst av min nye mobil, en htc legend. Mens jeg skal få meg HTC Desire om rundt 1 måned jeg har htc g1 dev phone jeg >.< Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 SE Xperia X10 Mini Pro var en søt liten sak, som ser ut til å fungere utmerket Ihvertfall så langt Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 SE Xperia X10 Mini Pro var en søt liten sak, som ser ut til å fungere utmerket Ihvertfall så langt alt fungerer bra de første 15 dagene ! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 I dag blir det annerledes da. På jobb gidder jeg ikke mekke noe ordentlig mat. Så i dag Frokost: Tykk Lefse fra den lokale sjappa Middag: Øhm, hva jeg gidder og lage Kvelds: 2 liter is tress-is fra diplom-is faktisk. Er du en liten fatty fat fat? Brun: Hvorfor iphone når man har android? Er frelst av min nye mobil, en htc legend. Desverre er jeg ikke en liten fatty fat fat. 172 høy og 60kilograms. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 PETTER ER TILBAKE Like icecream Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Nokia FTW! *kose på 5800 XM-en sin* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Da har jeg kost meg litt med Petter. Så da fortsetter jeg med å se på Fresh prince of Bel-Air. Tidløs serie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg