Shikaru Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Min diett for dagen: Frokost: Kaffe Lunsj: Kaffe Middag: Grandiosa Kveldsmat: Cola og pop-corn du tuller nå sant? du trenger ordentlig mat i kosten din! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ja, viktig med riktig kost. I helga for eksempel åt jeg nudler til frokost, stor feit hamburger til middag og cola og pop-cønn til kvelds. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 skjønner ikke åssen dere kan leve sånn Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 I dag blir det annerledes da. På jobb gidder jeg ikke mekke noe ordentlig mat. Så i dag Frokost: Tykk Lefse fra den lokale sjappa Middag: Øhm, hva jeg gidder og lage Kvelds: 2 liter is tress-is fra diplom-is faktisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg vil på Triton Festival! Så mange awesome band som spiller ... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hmm, her starter jazzfestivalen snart. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Min diett for dagen: Frokost: Kaffe Lunsj: Kaffe Middag: Grandiosa Kveldsmat: Cola og pop-corn du tuller nå sant? du trenger ordentlig mat i kosten din! Hvorfor i all verden skulle jeg tulle? Jeg har ferie Forfall treng deg på, her skal du ingen motstand finne Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Nei, får rusle ut i garasjen og kutte meg med sirkelsaga 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noaw, i gonna tell about the fleshlight. Knut feiret bursdagen på hytta, sammen med 5 venner. En av vennene ga han en fleshlight, men han glemte igjen esken på hytta. To uker etterpå skulle foreldrene hans på hytta. - Knut™ sier: (16.11.28)De* lo godt når jeg sa at den sprakk etter et par ukers bruk tehe Skikkelig råtass med andre ord. *kribling i skrittet* *Familien+alle vi var på ferie med Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Meg! frokost: vann lunch: en neve potetgull middag/kveldsmat(nå straks): kylling å pomfri Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 nye pc deler har kommet ! Hvilke deler da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Meg! frokost: vann lunch: en neve potetgull middag/kveldsmat(nå straks): kylling å pomfri Er det ikke litt tidlig for middag / kveldsmat? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Nice. Får en enda bedre PC selv om en måned, men. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Og der var jeg i gang på VF igjen. Jeg klarte å holde meg unna en lengre stund i det minste. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) I dag blir det annerledes da. På jobb gidder jeg ikke mekke noe ordentlig mat. Så i dag Frokost: Tykk Lefse fra den lokale sjappa Middag: Øhm, hva jeg gidder og lage Kvelds: 2 liter is tress-is fra diplom-is faktisk. Er du en liten fatty fat fat? Brun: Hvorfor iphone når man har android? Er frelst av min nye mobil, en htc legend. Endret 5. juli 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 I dag blir det annerledes da. På jobb gidder jeg ikke mekke noe ordentlig mat. Så i dag Frokost: Tykk Lefse fra den lokale sjappa Middag: Øhm, hva jeg gidder og lage Kvelds: 2 liter is tress-is fra diplom-is faktisk. Er du en liten fatty fat fat? Brun: Hvorfor iphone når man har android? Er frelst av min nye mobil, en htc legend. Fordi jeg låner iPhone hos mamma, helt gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg