Romis Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ukes tid siden? Såpass liten tid siden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Fantastisk. Trøndere og trondhjemmere melder sol og temperaturer på over 20 grader. Lurer på hvor det er, her 4,5 mil sørvest for Trondhjem er det 13 grader, regn og torden. -_- Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Pokkern å. Klarte å miste husnøklene mine i går Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Fant endelig hvor jeg hadde kjøpt G35 headsettet. kjøpte det på MPX. Noen som kan kjøre meg til Sandefjord i morgen? :!: Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Stathelle/Langesund/Brevik/Bamble Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hadde jeg hatt lettsykkellappen, skulle jeg vurdert å hjulpet deg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hadde jeg hatt lettsykkellappen, skulle jeg vurdert å hjulpet deg. Hadde ikke gjort noe, akkurat. Noen andre som bor i nærheten? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg har fått Melatoninen min igjen Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg har fått Melatoninen min igjen Melatonin Jeg har funnet ut at gud hater meg like mye som jeg hater han, når han gir meg en plukkliste på 71 ting som ikke matcher sammen i det heletatt 30 minutter før dagen er over. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg har fått meg iPhone! Dakar Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg har fått meg iPhone! Dakar Ikke vri deg unna! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noaw, i gonna tell about the fleshlight. Knut feiret bursdagen på hytta, sammen med 5 venner. En av vennene ga han en fleshlight, som han glemte igjen på hytta. To uker etterpå skulle foreldrene hans på hytta. - Knut™ sier: (16.11.28)De lo godt når jeg sa at den sprakk etter et par ukers bruk tehe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noaw, i gonna tell about the fleshlight. Knut feiret bursdagen på hytta, sammen med 5 venner. En av vennene ga han en fleshlight, som han glemte igjen på hytta. To uker etterpå skulle foreldrene hans på hytta. - Knut™ sier: (16.11.28)De lo godt når jeg sa at den sprakk etter et par ukers bruk tehe Skikkelig råtass med andre ord. *kribling i skrittet* Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 hva skal man spise i dag da. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Min diett for dagen: Frokost: Kaffe Lunsj: Kaffe Middag: Grandiosa Kveldsmat: Cola og pop-corn Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ingen i Bamble, Skien, Porsgrunn, Herre, Landesung, Brevik område som har bil og kjører meg gratis til sandefjord og tilbake i morgen? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Har en kamerat som skal gå ambulanselinja i Skien til høsten. Nå må jeg ned på jobben å sjekke ut når jeg skal jobbe neste gang. Endret 5. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg starta dagen for et par timer siden med oppvarma rester av pizzaen søss og jeg kjøpte i går, og ellers har det gått i vann, vann og mer vann. Til middag blir det vel noe kyllinggreier og kanskje en cider eller den siste Kronenbourgen. Jeg pakker for å dra hjem fra Tokyo Dakar Jeg har fått meg iPhone! Kondolerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg