Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Tja, helt greit å klippe gresset. Bare å gå rundt å suse :p

Jeg hater å klippe gresset. Det er tungt og slitsomt, særlig med alle bakkene og skråningene som plena vår er på.

Legg til gresspollen-allergi og at man blir lei av å måtte gå hundre meter for å tømme gresset i skogen, og du har faktumet at det er dårlig vær ute noe som gjør meg glad for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meehhh...

 

Klippe eller ikke klippe?

 

Ja, det er alltid fint å ta nesehåra : ))))

 

Faktisk tenker jeg litt på det samme. Begynner å bli langhåret, men madammen liker det tydeligvis :fun:

 

pix i spoiler, for å ikke gjøre småguttene her kåte:

 

33432_404133661510_637571510_4880852_6620319_n.jpg

 

Lenke til kommentar

Det fjerner unødvendige tegn i filnavnene til blant annet nedlastede filmer. Bare velg filen(e), og velg hva den skal fjerne.

Det gjør jo Total Commander sitt navnegivingsverktøy også. :p

Teste programmer laget av hvermannsen på en PC? Ja selvsagt, bare la meg gå rundt brannmuren på jobben her. :p

VirtualBox er kos :)

Godt mulig, men har ikke orket å installere det på jobb-PCen ennå. Har mer enn ok å gjøre enn å leke. (Forum går greit!)

Lenke til kommentar

Slimda, men jeg liker simple programmer som satser på kun en spesiell funksjon, og at man gjør det bedre ^_^

Og jeg visste ikke om Total Commandoer eller lignende før nå.

Forskjellen er at Total Commander er et kjent program som har holdt på en årrekke, mens du bare er en tilfeldig person på internett. Er mange som har gått på en smell når de har stolt på feil person. (Magnet på harddisken fjerner virus, vi lover!)

Lenke til kommentar

JEG LEVER IGJEN! :!:

 

Fysjameien... ble en kjedelig ferie.

 

Tre foreldre par, alle med unger på 15 år. Meg, en feit-fjortizz-berte-bitch-løstøs-kåting og en kul fyr.

 

Og han andre fyren, ble selvfølgelig SJUK natta før vi dro :)

 

Så jeg måtte spille DS alene :(

Unngikk berta så mye som mulig.

 

Ho er adoptert fra columbia, bruker drit mye sminke, hadde til og med med seg selvbruning, sola seg hele tia fordi ho ikke var "brun nok", brukte solbriller 24/7, blekere i trynet en nesten overalt ellers pga sminke bruk, brunkrem bruker hu også, spiste aldri noe mer fancy en hamburgere, pizzaer og omeletter hvar gang vi var ute å spiste (som var hver dag), begynte nesten å grine når vi var på stranda siden ho hadde glemt lipglossen sin :rofl:

 

Ble masse møl og en smule rotete...

 

Kan si mye mer drit også, men har jetlag og er lit ør i huet :p

 

EDIT:Og forresten... så har jeg savna dere :cry:

Endret av Zoro Sama
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...