Underpants Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Er ikke Bundy borte for alltid nå, b-real? Herregud. Igjen Jeg tenkte bare det hadde vært kult å få høre det fra en moderator. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Er ikke Bundy borte for alltid nå, b-real? Herregud. Igjen La nå de ha sine helter da...de må jo ha noen..hm..rebelske folk å se opp til *fnis* Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 1 time igjen på jobb Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 La nå de ha sine helter da...de må jo ha noen..hm..rebelske folk å se opp til *fnis* Jeg likte aldri Bundy da. Oppskrytt sans for humor og var tøff over nettet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) 34 sekunder igjen av Rammstein - Los. Endret 11. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Er det bare meg eller høres frøken strøken litt sånn... tvilsomt ut? Endret 11. februar 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nja..mente mer at han er bannet igjen. Rett etter at..jeez. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 *kjenne på*Nei han våknet nå *daske i bakhodet* i alle fall har de en utrolig slitsom vokalist. Nåh. Det må da finnes verre enn ham. Han kan jo faktisk synge, i motsetning til diverse andre vokalister... Au! =( Jeg syns han blir så ufattelig masete når han prøver å gå høyt. Det blir hvinete og påtrengt.. Men jah, det finnes værre folk en han. Kan for eksempel ta Dani Filth i CoF. Jeg tenkte bare det hadde vært kult å få høre det fra en moderator.Var det kult da? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Er det bare meg eller høres frøken strøken litt sånn... tvilsomt ut? Tvilsom??? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nja..mente mer at han er bannet igjen. Rett etter at..jeez. Different setting, new problem pus Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Au! =(Jeg syns han blir så ufattelig masete når han prøver å gå høyt. Det blir hvinete og påtrengt.. Men jah, det finnes værre folk en han. Kan for eksempel ta Dani Filth i CoF. Stakar liten. Var det vondt? Hvorfor leser jeg alltid CoF som Children of Filth? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Er det bare meg eller høres frøken strøken litt sånn... tvilsomt ut? Tvilsom??? Vil tro han mener at det kunne høres litt påskrytt ut that's all Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nja..mente mer at han er bannet igjen. Rett etter at..jeez. Sorry, da misforstod jeg. Rett etter hva? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nja..mente mer at han er bannet igjen. Rett etter at..jeez. Different setting, new problem pus Ja, ok. Så det var i grunnen bortkastet unasett =/... Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Er det bare meg eller høres frøken strøken litt sånn... tvilsomt ut? Tvilsom??? Vil tro han mener at det kunne høres litt påskrytt ut that's all Hva som er påskrytt?? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Er det bare meg eller høres frøken strøken litt sånn... tvilsomt ut? Tvilsom??? Høres ut som en stor tøs, ikke at det er noe galt i det *late som ingenting* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Stakar liten. Var det vondt? Hvorfor leser jeg alltid CoF som Children of Filth? Nekjda..jeg tenker ikke med hodet så det går greit Kanskje fordi dani er en skitten liten guttunge? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Er det bare meg eller høres frøken strøken litt sånn... tvilsomt ut? Tvilsom??? Høres ut som en stor tøs, ikke at det er noe galt i det *late som ingenting* Takk Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg tenkte bare det hadde vært kult å få høre det fra en moderator.Var det kult da? Nja, du er jo bare brukermoderator da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kanskje fordi dani er en skitten liten guttunge? Minner litt om deg, bare at du er en mann? Nja, du er jo bare brukermoderator da. Det er b-real. Jeg ville ikke sagt "bare brukermoderator" hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg