Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Omg, du er helten min. Mhm. Du levde på 80-tallet, liksom. xD Kommer du til å tilbe meg også, nå? Jeg må spørre Eplefe om lov, først, men om jeg får lov så. =D 20-tallet er bedre. Neida. Har du sett frisyrene og stilen som var stor på 80-tallet? Kan ikke nekte for at det var stort, i alle fall. x) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg må spørre Eplefe om lov, først, men om jeg får lov så. =D Jeg tror hun tilber meg i hemmelighet, så hvis hun sier nei er det sikkert fordi hun vil ha meg for seg selv. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 samba: Dessuten har jeg rotet så desperat mye i configfila, så tror ikke den er helt som den skal være uansett:/ Huff, prøv å rot med VIM, det blir rot det! de som har kjørt over den(!) med bilen må betale håper ikke det var based on a true story? Vi antar at den er blitt kjørt over, men eieren ville ikke si noe. "Jeg vet ikke, fant den sånn i klasserommet". Riight Hmm, hvorfor OpenSuse? Det er ikke et dumt valg, men jeg ville valgt noe annet (: *kosepå fil- og webutviklingsserveren min som nå står med 34 dagers uptime* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror hun tilber meg i hemmelighet, så hvis hun sier nei er det sikkert fordi hun vil ha meg for seg selv. Ahhh... Jamen, da kan jo jeg tilbe deg i hemmelighet om jeg ikke får lov. ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror hun tilber meg i hemmelighet, så hvis hun sier nei er det sikkert fordi hun vil ha meg for seg selv. Ahhh... Jamen, da kan jo jeg tilbe deg i hemmelighet om jeg ikke får lov. ^^ Nettopp! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hmm, hvorfor OpenSuse? Det er ikke et dumt valg, men jeg ville valgt noe annet (: Fordi den er så grønn og fin vel *kosepå fil- og webutviklingsserveren min som nå står med 34 dagers uptime* Oioioi, en server jeg har hjemme hadde et år og to måneder uptime uten problemer. Sjefen synes det var som å gi fra seg bikkja si. Men hovedkortet er defekt på den nå tror jeg ;( bare en blinkende "_" under boot. Forøvrig en doublesocket P3 1ghz med 1gb ram Endret 9. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nettopp! Flott, da har vi en deal. ^^ Og hvorfor er det ingen som har fortalt meg om Retroland.com før? Jeg tror nettopp det gikk for meg, når jeg fant den sida. x) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm, hvorfor OpenSuse? Det er ikke et dumt valg, men jeg ville valgt noe annet (: Fordi den er så grønn og fin vel Men.. men.. ... jaa-a, grønt er fint Lawd, VMware er så utrolig treigt når både vert-OS-et og gjeste-OS-et ligger på samme disk, og man ikke har store mengder RAM. Og alt det for å få kjørt MSN på linux-maskina gjennom fylket sin proxy. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lawd, VMware er så utrolig treigt når både vert-OS-et og gjeste-OS-et ligger på samme disk, og man ikke har store mengder RAM. Og alt det for å få kjørt MSN på linux-maskina gjennom fylket sin proxy. Huff, jeg liker ikke å ha linux på vmware. Leter etter 500000000 scsi-disker under boot noen ganger. irriterans Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg kjører det andre veien. Får hverken Pidgin, Gaim(du'h, veit det er utdatert nå) eller aMSN til å fungere gjennom proxy og over port80. Så må ty til virtualisert windows med WLM. Har faktisk aldri prøvd linux på VMware Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Herregud så kaldt det er på skolen her. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hahaha, læreren vår surfer Hardware.no i timen nå. Tror kanskje hun glemte at hun har på prosjektoren. Haha. Kul lærer hvertfall da. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg kjører det andre veien. Får hverken Pidgin, Gaim(du'h, veit det er utdatert nå) eller aMSN til å fungere gjennom proxy og over port80. Så må ty til virtualisert windows med WLM. Har faktisk aldri prøvd linux på VMware Jeg hadde heller gitt faen i IM enn å virtualisert windows på en linuxmaskin :| Du må bruke proxy-innstillingene i OSet da, ikke i programmet Herregud så kaldt det er på skolen her. Har full varme på kontoret her jeg Ü Sitter i t-skjorte og det er varmt Endret 9. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hva syn es forumfolket om den økende tendensen av Chan-memes på diskusjon.no? Eksempler på chan-memes: I can has got "sett inn ord her" nao. In before the lulz. I think "Navn" is a pretty cool guy, he "verb" "substantiv" and doesn't afraid of anything. Pedobear (Søk på google for bilde) Etc. Greit nok at man poster en meme iblant. Men når man gjør det til sitt ene livsoppdrag å bringe Chan-tendenser inn på diskusjon.no synes jeg grensen har gått. Endret 9. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Herregud så kaldt det er på skolen her. På hele området jeg jobber i er det sentralvarmeanlegg med radiatorer. Men vi på kontoret liker det varmt, så vi har en vanlig oljeradiator stående midt på gulvet. Er mange som ser rart på den Jeg kjører det andre veien. Får hverken Pidgin, Gaim(du'h, veit det er utdatert nå) eller aMSN til å fungere gjennom proxy og over port80. Så må ty til virtualisert windows med WLM. Har faktisk aldri prøvd linux på VMware Jeg hadde heller gitt faen i IM enn å virtualisert windows på en linuxmaskin :| Du må bruke proxy-innstillingene i OSet da, ikke i programmet Ser dårlig ut med de proxyinnstillingene som ligger i Gnome. Har måtte sette proxy-en manuelt både i Firefox og APT (pakkesystemet). Klarte ikke få det til på IM-klientene jeg prøvde :---( edit: snorre: Synes det er helt greit. *chan-ere er mennesker de og, og de fortjener å behandles som noe annet enn dritt, selv om noen av de har et litt merkelig syn på scootere, jenter og pizza Endret 9. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har full varme på kontoret her jeg Ü Sitter i t-skjorte og det er varmt Jeg er sjalu. Du har vel sikkert penger også. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har full varme på kontoret her jeg Ü Sitter i t-skjorte og det er varmt Jeg er sjalu. Du har vel sikkert penger også. En ussel lærlinglønn bare. Men det er bedre enn ingenting Ser dårlig ut med de proxyinnstillingene som ligger i Gnome. Har måtte sette proxy-en manuelt både i Firefox og APT (pakkesystemet). Klarte ikke få det til på IM-klientene jeg prøvde :---( Gnome ja? debian? ubuntu? mint? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 En ussel lærlinglønn bare. Men det er bedre enn ingenting Fint. Jeg kan godt ta litt. Jeg fikk låne penger!! 85. Da har jeg 86,50. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 En ussel lærlinglønn bare. Men det er bedre enn ingenting Fint. Jeg kan godt ta litt. Jeg fikk låne penger!! 85. Da har jeg 86,50. Det kan du sikkert ;P Men jeg trenger te lappen gitt^^ Wow, du er rik Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gnome ja? debian? ubuntu? mint? Ubuntu all the way o/ (4 maskiner) ---- Kibs: for en velholden ung kvinne du er. For 86,50 kan du kjøpe ditt eget hotell. Waiter: [scottie tosses the waiter a nickel] Ah! A nickel![waiter shows his manager] Waiter: You see this? [slaps the manager] Waiter: I quit. I open my own hotel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg