Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pulten min er maltrakert med kniv og andre ting. Dette gjort av meg selv også.

Ha ha, min gamle også.

Og bor og dremel og passere og what not.

Fortsatte trenden fra barneskolen med å grave ut hull i pulten med passer til å gjemme "våpen" da jeg begynte på ungdomsskolen og fikk nytt skrivebord. Da jeg flytta ut fra det gamle rommet mitt og inn på det rommet jeg hadde da jeg var liten og kjøpte nytt møblement, ville mamma kaste skrivebordet, men jeg fikk krangla meg til å beholde bordplata. :p

Lenke til kommentar

God kveld, Dermuszdel. Hvordan har dagen din vært? :)

 

Superduper! Jeg er i Oslo akkurat nå, og det har vært deilig med en avslappet søndag. Enn dagen din, da?

 

Familietreff, lagde pulten min i sketchup, og drakk en halvliter Franks energidrikk samt 5 kopper kaffe. :!:

Lenke til kommentar

Pulten min er maltrakert med kniv og andre ting. Dette gjort av meg selv også.

Ha ha, min gamle også.

Og bor og dremel og passere og what not.

Fortsatte trenden fra barneskolen med å grave ut hull i pulten med passer til å gjemme "våpen" da jeg begynte på ungdomsskolen og fikk nytt skrivebord. Da jeg flytta ut fra det gamle rommet mitt og inn på det rommet jeg hadde da jeg var liten og kjøpte nytt møblement, ville mamma kaste skrivebordet, men jeg fikk krangla meg til å beholde bordplata. :p

 

Haha, genius.

 

Blir vel dremel kjøp på meg også snart så da detter vel pulten sammen :ph34r: Skuffen er ihvertfall i siget (håper ikke bunnplata detter ut). Døra er knekt i to også.

 

Gjemme våpen på skola til hva da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...