L4r5 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Har nettopp oppdatert min profil, fordi som vil vite litt om meg. Det er ingen ting som heter Skien sykehus. Det het Telemark Sentralsykehus (TSS) og er nå omdøpt til Sykehuset Telemark (ST)./pirke Endret 4. juli 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 *husket ikke navnet, retter det opp nå* Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Brukerregler for Forumkaféen:* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. Bang!!!! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Akkurat vært hos broren min og sett "The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans" med blant annet Nicholas Cage og Eva Mendes. Selv om filmen var en smule merkverdig til tider, var den absolutt seerverdig og en positiv overraskelse. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Brukerregler for Forumkaféen:* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. Bang!!!! Satt å retta på det etter jeg så det, men da hadde du allerede slettet posten. Skal ikke gjentas. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Faen da. Telefonen min døde visst. Det passa dårlig, for jeg har ikke råd til ny før om en måned. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 God kveld, mine forumvenner! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 God kveld, Dermuszdel. Hvordan har dagen din vært? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Pulten min er maltrakert med kniv og andre ting. Dette gjort av meg selv også. Ha ha, min gamle også. Og bor og dremel og passere og what not. Fortsatte trenden fra barneskolen med å grave ut hull i pulten med passer til å gjemme "våpen" da jeg begynte på ungdomsskolen og fikk nytt skrivebord. Da jeg flytta ut fra det gamle rommet mitt og inn på det rommet jeg hadde da jeg var liten og kjøpte nytt møblement, ville mamma kaste skrivebordet, men jeg fikk krangla meg til å beholde bordplata. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 God kveld, Dermuszdel. Hvordan har dagen din vært? Superduper! Jeg er i Oslo akkurat nå, og det har vært deilig med en avslappet søndag. Enn dagen din, da? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 God kveld, Dermuszdel. Hvordan har dagen din vært? Superduper! Jeg er i Oslo akkurat nå, og det har vært deilig med en avslappet søndag. Enn dagen din, da? Familietreff, lagde pulten min i sketchup, og drakk en halvliter Franks energidrikk samt 5 kopper kaffe. :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hmm ... Spille WoW eller spille Blur? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Stilig pult du lagde, forresten! EDIT: Denne var til Romis, altså. EDIT secundos: Datasmurf, spill WoW. Endret 4. juli 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Pulten min er maltrakert med kniv og andre ting. Dette gjort av meg selv også. Ha ha, min gamle også. Og bor og dremel og passere og what not. Fortsatte trenden fra barneskolen med å grave ut hull i pulten med passer til å gjemme "våpen" da jeg begynte på ungdomsskolen og fikk nytt skrivebord. Da jeg flytta ut fra det gamle rommet mitt og inn på det rommet jeg hadde da jeg var liten og kjøpte nytt møblement, ville mamma kaste skrivebordet, men jeg fikk krangla meg til å beholde bordplata. Haha, genius. Blir vel dremel kjøp på meg også snart så da detter vel pulten sammen Skuffen er ihvertfall i siget (håper ikke bunnplata detter ut). Døra er knekt i to også. Gjemme våpen på skola til hva da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 jeg lagde hull igjennom pulten med en skrutrekker på videregående. dvs det var en liten pult som flere i klassen lagde hull på. var fult av det til slutt Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 np: Eminem ft. Rihanna - Love the Way You Lie Kanskje lese litt i en av bøkene mine om en stund? Lite å finne på online akkurat nå. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Dillemma: Fortsette med WoW, begynne med RuneScape igjen, fortsette med prosjektet mitt på Garrys Mod, eller bare drite i spilling totalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg