Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har nettopp oppdatert min profil, fordi som vil vite litt om meg. :)

Det er ingen ting som heter Skien sykehus. Det het Telemark Sentralsykehus (TSS) og er nå omdøpt til Sykehuset Telemark (ST).

/pirke

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat vært hos broren min og sett "The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans" med blant annet Nicholas Cage og Eva Mendes. Selv om filmen var en smule merkverdig til tider, var den absolutt seerverdig og en positiv overraskelse. :)

Lenke til kommentar
Brukerregler for Forumkaféen:

* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet.

Bang!!!! ;)

Satt å retta på det etter jeg så det, men da hadde du allerede slettet posten. Skal ikke gjentas. :thumbup:

Lenke til kommentar

Pulten min er maltrakert med kniv og andre ting. Dette gjort av meg selv også.

Ha ha, min gamle også.

Og bor og dremel og passere og what not.

Fortsatte trenden fra barneskolen med å grave ut hull i pulten med passer til å gjemme "våpen" da jeg begynte på ungdomsskolen og fikk nytt skrivebord. Da jeg flytta ut fra det gamle rommet mitt og inn på det rommet jeg hadde da jeg var liten og kjøpte nytt møblement, ville mamma kaste skrivebordet, men jeg fikk krangla meg til å beholde bordplata. :p

Lenke til kommentar

God kveld, Dermuszdel. Hvordan har dagen din vært? :)

Superduper! Jeg er i Oslo akkurat nå, og det har vært deilig med en avslappet søndag. Enn dagen din, da?

Familietreff, lagde pulten min i sketchup, og drakk en halvliter Franks energidrikk samt 5 kopper kaffe. :!:

Lenke til kommentar

Pulten min er maltrakert med kniv og andre ting. Dette gjort av meg selv også.

Ha ha, min gamle også.

Og bor og dremel og passere og what not.

Fortsatte trenden fra barneskolen med å grave ut hull i pulten med passer til å gjemme "våpen" da jeg begynte på ungdomsskolen og fikk nytt skrivebord. Da jeg flytta ut fra det gamle rommet mitt og inn på det rommet jeg hadde da jeg var liten og kjøpte nytt møblement, ville mamma kaste skrivebordet, men jeg fikk krangla meg til å beholde bordplata. :p

Haha, genius.

Blir vel dremel kjøp på meg også snart så da detter vel pulten sammen :ph34r: Skuffen er ihvertfall i siget (håper ikke bunnplata detter ut). Døra er knekt i to også.

Gjemme våpen på skola til hva da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...