Qweeerty Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Woho.. Da har jeg startet å programmere min egen mediespiller. Egentlig litt morsomt når jeg først kom igang Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Hey folkens. Noen som har gjort noe koselig i helga? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Har bakt sjokoladekake. Må vel være det eneste koselige. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Hey folkens. Noen som har gjort noe koselig i helga? Jepp. 2 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Sjokoladekake er alltid koselig Har hatt en relativt bra helg selv. Nå sitter jeg egentlig og vurderer senga. Må opp klokka 6, og det er litt i tidligste laget for meg vanligvis... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Hey folkens. Noen som har gjort noe koselig i helga? Ja! Nyhus/kjæresten kom på besøk. Jeg kjøpte inn øl, snapple og filmer. Så lagde jeg mat til oss. Ble veldig godt, syns jeg. Lagde dessert til oss også. <3 Sunn mat, vel og merke. Han ville ikke ha salaten, dog. Teiten. Endret 4. juli 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Hey folkens. Noen som har gjort noe koselig i helga? Ja, hadde besøk av en venn jeg ikke har sett på et år, det var hyggelig. Og som sagt fikk jeg akkurat et overraskelsesbesøk fra en vennefamilie, og der har jeg ikke sett døtrene på 4 år så det var gøy Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Ja! Nyhus/kjæresten kom på besøk. Jeg kjøpte inn øl, snapple og filmer. Så lagde jeg mat til oss. Ble veldig godt, syns jeg. Lagde dessert til oss også. <3 Sunn mat, vel og merke. Han ville ikke ha salaten, dog. Teiten. Heldiggris han derre Nyhusen altså Ja, hadde besøk av en venn jeg ikke har sett på et år, det var hyggelig. Og som sagt fikk jeg akkurat et overraskelsesbesøk fra en vennefamilie, og der har jeg ikke sett døtrene på 4 år så det var gøy Oioi, det hørtes bra ut ja Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 mhm var kjempe hyggelig, desverre var de bare her i 30 minutter eller noe da. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Jaja, bedre enn ingenting da Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Hey folkens. Noen som har gjort noe koselig i helga? Familietreff i dag. Lagde også et skrivebord akkurat nå. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Har det vært helg? Jeg mister helt oversikten over dager i ferier.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Kjenner til den Qweeerty. Hadde absolutt ikke snøring på hvilken dag det var, da jeg var i Tyrkia nå nettopp. Ikke at det spilte noen rolle, for alt var jo åpent hele tida uansett. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Jaja, bedre enn ingenting da Jaja, selvfølgelig, de kom akkurat når muttern og fattern kom hjem de bare: Hei, Per-Morten kom ned og se hvem vi har på besøk, og jeg bare !!!!!!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=RA8FVqm-cHY Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Nå kommer Nyhus til å skrive at han spiste salaten. Men det var minimalt, skal jeg si dere. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 jeg har kjørt litt båt med en kompis jeg ikke har sett på et par år i helga, samt bada og chillan med han og en annen kompis. også var jeg på kino i går med en kompis, og i dag sykla jeg og en annen kompis 3 - 4 mil ellerno ute i godværet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Ja! Nyhus/kjæresten kom på besøk. Jeg kjøpte inn øl, snapple og filmer. Så lagde jeg mat til oss. Ble veldig godt, syns jeg. Lagde dessert til oss også. <3 Sunn mat, vel og merke. Han ville ikke ha salaten, dog. Teiten. Ikke bare øl; Guinness Jeg åt mer salat i går enn jeg har gjort på sikkert 10år, om kebaber ikke inkluderes. Alt jeg gjør for deg <3 Heldiggris han derre Nyhusen altså Liten tvil om det. Lite som er bedre enn å ha en kjæreste som er såpass bra mot meg. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Ah, i morgen er det jobb igjen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Ah, i morgen er det jobb igjen. ahhh så utrolig deilig og vite at jeg har 3 uker igjen av ferien, og allerede har opplevd så masse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg