Aleks Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Det blir jeg også, men det får meg ikke til å slutte. Fight the man! White power! Yeah! Wait what? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Fuck this shit, satt å hørte på Ave Maria, med selveste Sjur Vaage. Gikk noen folk forbi vinduet (som forøvrig er åpent) og fikk total latterkrampe. De trodde det var meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Fuck this shit, satt å hørte på Ave Maria, med selveste Sjur Vaage. Gikk noen folk forbi vinduet (som forøvrig er åpent) og fikk total latterkrampe. De trodde det var meg www.trommelyd.no Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Fuck this shit, satt å hørte på Ave Maria, med selveste Sjur Vaage. Gikk noen folk forbi vinduet (som forøvrig er åpent) og fikk total latterkrampe. De trodde det var meg :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Takk! du er en gud:)Jeg? Tviler :S du ja. Er som gjør meg en gud egentlig? Fordi jeg liker The Doors? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 haha du gjør så mye rart sjur Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Hvordan endrer man egenskaper til et objekt i Google Sketchup? er på go vei, men vil gjøre et objekt til glass. haha du gjør så mye rart sjur Det krever absolutt mot til å gjøre det Sjur gjorde, det står det respekt av! Enig med sjur, bruk sangstemmen du har og syns hvor du vil, og når du vil! Endret 4. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 ./Enable glass Eller når man snakker om gud Gipsy: http://www.youtube.com/watch?v=fwcu2bA6_As Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Hvordan endrer man egenskaper til et objekt i Google Sketchup? er på go vei, men vil gjøre et objekt til glass. Material editor - rulle vindu - Translucent Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=EDw8wBWJW3I Awww Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Søren altså, hater at noen av tingene jeg lager går sammen som en gruppe, slik at jeg trykker på masse på en gang, hvordan kan jeg gjøre at hver gang jeg lager et nytt objekt, blir det et eget objekt som ikke går sammen med andre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Hvordan bruker man FAQ til google sketchup? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Lage component av hver ting mener du? Bare å merke hele tingen, høyreklikke og velge Make Component. Eller bare merke og trykke "G" Husk og dobbelt klikk på komponenten for å editere deler i den. Endret 4. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Lage component av hver ting mener du? Bare å merke hele tingen, høyreklikke og velge Make Component. Eller bare merke og trykke "G" Husk og dobbelt klikk på komponenten for å editere deler i den. Går ikke. eksempel: Hvordan bruker man FAQ til google sketchup? Beklager, skal slutte nå. Bare litt irriterende å google hver eneste ting når Refsa er mastermind i Google Sketchup. Endret 4. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Du har gjort det på den vanskelige måten Uansett så drar du den helt over hvis du skal det. Så fjerner du linjene du ikke trenger. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Huff, nå kom det noen folk som jeg egentlig er ganske glad i på besøk, har ikke sett dem på fire år, og nå dro de igjen Faen også romis jeg ville ha siste innlegget! Endret 4. juli 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Du har gjort det på den vanskelige måten Uansett så drar du den helt over hvis du skal det. Så fjerner du linjene du ikke trenger. Hadde du giddi å lagt meg til på MSN eller noe? Hvis du ikke har noe i mot spørsmål, da. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Bare og legge til. Kan bruke ManyCams og vise der [email protected] Bare du ikke kommer med teite spørsmål som hvordan man lager en enkel boks osv Endret 4. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Bare og legge til. Kan bruke ManyCams og vise der [email protected] Bare du ikke kommer med teite spørsmål som hvordan man lager en enkel boks osv Du ser da vel at jeg klarer det . Jeg har bare brukt det i 15 minutter, men jeg klarer å lage en hel pult: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg