Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 nja.også.hva skjer? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Sketchup er lett. Kan skrive en liten tutt etter at jeg har installert det igjen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Sketchup er lett. Kan skrive en liten tutt etter at jeg har installert det igjen. Vil bare lage alt etter mål, og skjønner ikke hvor jeg skriver inn målene til et objekt, også blir det den størrelsen av seg selv. det må vel gå ann? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) hva tror folket om flyfag VG2 på sola? Absolutt ikke dumt. Jeg går på Skedsmo, begynner på VG3 til høsten. Det var Skedsmo jeg kunne velge vist. Stod at jeg hadde søkt i Rogaland Det er jo 3'a valget mitt da. Har kommet inn på Data på første valget også. Har litt lyst på Flyfag Romis: Under fanen Window ligger det en ting som heter Unity elns. Inne i lista på den kan du velge mål og lengden på "snap to" Endret 4. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 njaaaaaaaaaaa. what shal i do? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 ska du starte på KORSEEEEEET til høsten? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 njaaaaaaaaaaa. what shal i do? Lag en sang, legg den ut på youtube og link den hit. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 njaaaaaaaaaaa. what shal i do? Lag en sang, legg den ut på youtube og link den hit. jeg er nesten truende til det. =) Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ta å gjør det du Gypsy, eventuelt kan du skrive en tekst så kan jeg skrive en melodi. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Da har jeg tut på sketchup klar: Window - Model Info - Units. Videre her finner du selv frem til settings du trenger utifra hva du skal lage. For å vise måla på tegningen kan du kjøre slik: View - Toolbar - Extended Toolkit Her får du en rute som heter Dimensions. Da velger du en vertex først og så over på den andre. Mellom disse da dukker måla mellom de to punktene opp. Håper dette hjalp Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ta å gjør det du Gypsy, eventuelt kan du skrive en tekst så kan jeg skrive en melodi. jeg er med! finn en melodi Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Sola ga jeg opp klokken 7. Da var magen min såpass sulten at jeg måtte ha middag. Ble jaggu sjokoladekake på jobb i dag også gitt,den var jævelgo om jeg får si så selv,mangler bare ordentlig mørk kokesjokolade og ikke lyse kokesjokoladen :\ Og hele faens dagen så har denne sangen her plaget meg: Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 jeg er med! finn en melodi Kom med en tekst, gjerne en sjanger også. Så skal jeg lage en melodi. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 plaget deg?? jeg elsker the doors. jim morison marry me. takk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Gratis tekst: Vi bygge en religion Vi bygge den større Vi utvide korridoran Og legg tel fleire kjørefelt Vi bygge en religion En begrensa versjon Vi akseptere nu innringera Førr dissa smykke-nøkkelringan Å motstå det e nytteløst Det e nytteløst å motstå det Sigaretten hannes brenne Men han ser aldri ut til å kakke den Han børste puddeln sin Han leve komfortabel ørn Du kan møte på hannes åsted Men du burde ta med kontanta Nu e hatten hannes bak-fram Han kan vise dæ tatoveringen hannes Han e i musikkbransjen Han kalle dæ "FYR!" Nu i dag e i mårra Og i mårra e i dag Og gårdagen flette seg inn og ut Og de bløte kvite stripen Som flyet etterlate seg Flyte rett foran Den svinnende månen Han håndtere pengan Han servere maten Han kjenne tel festen din Han kalle dæ "FYR!" Trur du nu på Det eine store tegnet Det dobbeltbreie gjenskinnet På støvelhælen av din glanstid Det telle ikkje om du e tynn Det telle ikkje om du e feit Du kan kle deg ut som en sultan I din løkhode-hatt Vi bygge en religion Vi lage et merke Vi e di einaste du kan snu til Når slottan dine blir til sand Ta en bit av detta eplet Herr Korporate Hendelser Ta en spasertur gjennom jungelen Av pappskur og telt Nån folk drekk Pepsi Nån folk drekk Cola Den sprøe mårra-DJ'en Sei at demokrati e en spøk Han sei trur du nu på Den ene store sangen Han akseptere nu innringera Som vil like å synge med Han sei, trur du nu på Den ene sanne kanten Ved å feste sikkerhetsbeltan Og gå mot kanten Han håndtere pengan Han servere mat Han akseptere nu innringera Han kalle mæ "FYR!" Trur du nu på Det eine store tegnet Det dobbeltbreie gjenskinnet På støvelhælen av din glanstid Det e intet grunnlag i å spørre etter retninga Vess du nånsinne miste ditt sinn Vi e bak dæ Vi e bak dæ Og la oss vennligst påminne dæ Vi kan sende en bil førr å finne dæ Vess du nånsinne miste veien din Vi bygge en religion. Vi bygge den større. Vi bygge. En religion. En begrensa. Versjon. Vi akseptere nu innringera... Førr dissa vakre... Smykke-nøkkelringan... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Gå for Sola. http://www.youtube.com/watch?v=GhmPJXVLtAo Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 plaget deg?? jeg elsker the doors. jim morison marry me. takk Er det sånne melodier du liker? eller var det svar til B-real Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har ikke svart til noen, untatthe doors. =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 plaget deg?? jeg elsker the doors. jim morison marry me. takk Han er/var en gud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg