Datasmurf Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Åh ... Jeg vil til Stavanger, nå! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Ingenting som skjer i stavanger. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 God morgen. Skal ha familietreff fram til klokka 8 i kveld. Jeg hater familietreff. Det største høydepunktet er maten, ellers er det ingen på min alder å snakke med, og de voksne snakker om jobb, så da er vi jo like langt. Herregud, høres ut som den værste 9 åringen.. Jeg har ingen familie som jeg kan møte i familietreff. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 God morgen. Skal ha familietreff fram til klokka 8 i kveld. Jeg hater familietreff. Det største høydepunktet er maten, ellers er det ingen på min alder å snakke med, og de voksne snakker om jobb, så da er vi jo like langt. Herregud, høres ut som den værste 9 åringen.. Jeg har ingen familie som jeg kan møte i familietreff. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 *kose på kafeen* Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 God morgen. Skal ha familietreff fram til klokka 8 i kveld. Jeg hater familietreff. Det største høydepunktet er maten, ellers er det ingen på min alder å snakke med, og de voksne snakker om jobb, så da er vi jo like langt. Herregud, høres ut som den værste 9 åringen.. Jeg har ingen familie som jeg kan møte i familietreff. *snip* Familie har jeg vel, men ikke noe familie som jeg kan møte i et familietreff. Jeg har en veldig liten familie, og nesten alle bor i nærheten av meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Hey Clvn. Vet du når Petter kommer seg hjem? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Men i klokken elleve-te! Jeg savner et par bokser brylcreem og pomade (Layrite), samt en kam fra Layrite, en shampoo fra Layrite, en tube med got2b glue-hårgele og et par tuber med random Define hårgele. Og selvfølgelig har ingen sett det. -_- Det var ikke akkurat billige produkter heller. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Hey Clvn. Vet du når Petter kommer seg hjem? Aner ikke, for alt jeg veit er Petter og Oda omkommet der nede. Jeg overlevde så vidt Hove selv Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Hey Clvn. Vet du når Petter kommer seg hjem? Aner ikke, for alt jeg veit er Petter og Oda omkommet der nede. Jeg overlevde så vidt Hove selv Ohh Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 baby baby baby baby sleep alright-. Hey Clvn. Vet du når Petter kommer seg hjem? Aner ikke, for alt jeg veit er Petter og Oda omkommet der nede. Jeg overlevde så vidt Hove selv Får jeg være med? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg tuller- beklager. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Best at du virkelig mer det Gypsy, for jeg ble dypt såret. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Beklager. Unskyld. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 hva tror folket om flyfag VG2 på sola? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 God idé. Go go go! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 hva tror folket om flyfag VG2 på sola? Det spør. Do you feel the need? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Hey! Nikotinfri i over 24 timer! Synd alt ryker når jeg får bankkortet mitt igjen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 hva tror folket om flyfag VG2 på sola? Absolutt ikke dumt. Jeg går på Skedsmo, begynner på VG3 til høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg