Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen. Skal ha familietreff fram til klokka 8 i kveld. Jeg hater familietreff. Det største høydepunktet er maten, ellers er det ingen på min alder å snakke med, og de voksne snakker om jobb, så da er vi jo like langt.

 

Herregud, høres ut som den værste 9 åringen.. :ermm:

 

Jeg har ingen familie som jeg kan møte i familietreff. :cry:

Lenke til kommentar

God morgen. Skal ha familietreff fram til klokka 8 i kveld. Jeg hater familietreff. Det største høydepunktet er maten, ellers er det ingen på min alder å snakke med, og de voksne snakker om jobb, så da er vi jo like langt.

 

Herregud, høres ut som den værste 9 åringen.. :ermm:

 

Jeg har ingen familie som jeg kan møte i familietreff. :cry:

 

cry_l.gif

 

river.jpg

 

:fun:

Lenke til kommentar

God morgen. Skal ha familietreff fram til klokka 8 i kveld. Jeg hater familietreff. Det største høydepunktet er maten, ellers er det ingen på min alder å snakke med, og de voksne snakker om jobb, så da er vi jo like langt.

 

Herregud, høres ut som den værste 9 åringen.. :ermm:

 

Jeg har ingen familie som jeg kan møte i familietreff. :cry:

*snip*

:fun:

 

Familie har jeg vel, men ikke noe familie som jeg kan møte i et familietreff. Jeg har en veldig liten familie, og nesten alle bor i nærheten av meg.

Lenke til kommentar

Men i klokken elleve-te!

 

Jeg savner et par bokser brylcreem og pomade (Layrite), samt en kam fra Layrite, en shampoo fra Layrite, en tube med got2b glue-hårgele og et par tuber med random Define hårgele. Og selvfølgelig har ingen sett det. -_-

 

Det var ikke akkurat billige produkter heller.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

baby baby baby baby sleep alright-.

 

Hey Clvn. Vet du når Petter kommer seg hjem?

 

Aner ikke, for alt jeg veit er Petter og Oda omkommet der nede. Jeg overlevde så vidt Hove selv :fun:

 

Får jeg være med?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...