Aleks Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 God morgen. Skal ha familietreff fram til klokka 8 i kveld. Jeg hater familietreff. Det største høydepunktet er maten, ellers er det ingen på min alder å snakke med, og de voksne snakker om jobb, så da er vi jo like langt. Herregud, høres ut som den værste 9 åringen.. Feel you bro. Savner tiden da jeg kunne sitte på gulvet å leke med lego mens det var familiebesøk Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Familietreff er fett det da, digg mat, spille volleyball uten regler og bare ha det digg Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 God morgen. Skal ha familietreff fram til klokka 8 i kveld. Jeg hater familietreff. Det største høydepunktet er maten, ellers er det ingen på min alder å snakke med, og de voksne snakker om jobb, så da er vi jo like langt. Herregud, høres ut som den værste 9 åringen.. Cool Story bro Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hei hei all ungan! og vælkåmmen t baaaaaarnetævæh! Skal hilse fra KvitKnekt og si at Bergen har dårlig alkohol... Tull og fanteri. Hadde ypperlig alkohol, det var musikken som var problemet. Gikk stort sett i norske såkalte hits. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Familietreff var kult når man var 10-12 og kunne skyte med salongrifle, luftgevær og andre ting som syke menn utti slekta hadde med. Det var artig det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 God morgen. Skal ha familietreff fram til klokka 8 i kveld. Jeg hater familietreff. Det største høydepunktet er maten, ellers er det ingen på min alder å snakke med, og de voksne snakker om jobb, så da er vi jo like langt. Herregud, høres ut som den værste 9 åringen.. Cool Story bro Vær så snill, gå vekk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har hun ikke vekkerklokke/mobil, slik som normale folk? Jo, men hun er som meg og våkner ikke av den. Anyways ... Familietreff. Betyr ikke det nesten ubegrensede mengder av alkohol, (god) mat og sære og interessante folk man aldri ser? Gjerne også heite chicks som er så langt uti slekta at ingen tenker over det, og som man aldri treffer igjen senere? Det gjelder familietreffene mine iaf, på både morsiden (bondetamper) og farsiden (snobber). Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har hun ikke vekkerklokke/mobil, slik som normale folk? Jo, men hun er som meg og våkner ikke av den. Anyways ... Familietreff. Betyr ikke det nesten ubegrensede mengder av alkohol, (god) mat og sære og interessante folk man aldri ser? Gjerne også heite chicks som er så langt uti slekta at ingen tenker over det, og som man aldri treffer igjen senere? Det gjelder familietreffene mine iaf, på både morsiden (bondetamper) og farsiden (snobber). er så ustanselig ekkelt og sjekke opp slektninger uansett hvor langt ut de er Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja! jeg er ikke ederu idag Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja! jeg er ikke ederu idag Jeg tror jeg er edru nå. Morsom kveld i går, gitt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 er så ustanselig ekkelt og sjekke opp slektninger uansett hvor langt ut de er Det er datasmurf det er snakk om.. Enough said.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg ser ikke problemet. For å si det sånn, til og med søskenbarn er lov iht. norsk lov nå for tiden (men så nærme går jeg ikke, ærlig talt, det blir det bare problemer av), men om det er en 4- eller 5-menning, er det ganske care fra min side. I og for seg også søskenbarnene til pappa som jeg ser én gang hvert femte år. Ja! jeg er ikke ederu idag Er du noen sinne ederu? Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg ser ikke problemet. For å si det sånn, til og med søskenbarn er lov iht. norsk lov nå for tiden (men så nærme går jeg ikke, ærlig talt, det blir det bare problemer av), men om det er en 4- eller 5-menning, er det ganske care fra min side. Agreed. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 datasmurf din tulling. =) Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Nå har jeg vært slem nå! http://www.youtube.com/watch?v=3UGt_WunytA Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) YouTube er latterlig lett å leke med. EDIT: Nå har de "gjemt" hullet midlertidig. Endret 4. juli 2010 av Qweeerty Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Trouble is a friend oh-h Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hvordan klarer du å skrive "Poor Leo" to ganger og så linke til Poor Leno? Fordi jeg var trøtt, greeeit? XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg