Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

God morgen. Skal ha familietreff fram til klokka 8 i kveld. Jeg hater familietreff. Det største høydepunktet er maten, ellers er det ingen på min alder å snakke med, og de voksne snakker om jobb, så da er vi jo like langt.

 

Herregud, høres ut som den værste 9 åringen.. :ermm:

Feel you bro. Savner tiden da jeg kunne sitte på gulvet å leke med lego mens det var familiebesøk :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God morgen. Skal ha familietreff fram til klokka 8 i kveld. Jeg hater familietreff. Det største høydepunktet er maten, ellers er det ingen på min alder å snakke med, og de voksne snakker om jobb, så da er vi jo like langt.

 

Herregud, høres ut som den værste 9 åringen.. :ermm:

Cool Story bro
Lenke til kommentar

God morgen. Skal ha familietreff fram til klokka 8 i kveld. Jeg hater familietreff. Det største høydepunktet er maten, ellers er det ingen på min alder å snakke med, og de voksne snakker om jobb, så da er vi jo like langt.

 

Herregud, høres ut som den værste 9 åringen.. :ermm:

Cool Story bro

Vær så snill, gå vekk.

Lenke til kommentar

Har hun ikke vekkerklokke/mobil, slik som normale folk?

Jo, men hun er som meg og våkner ikke av den.

 

Anyways ... Familietreff. Betyr ikke det nesten ubegrensede mengder av alkohol, (god) mat og sære og interessante folk man aldri ser? Gjerne også heite chicks som er så langt uti slekta at ingen tenker over det, og som man aldri treffer igjen senere? :D

 

Det gjelder familietreffene mine iaf, på både morsiden (bondetamper) og farsiden (snobber). :p

Lenke til kommentar

Har hun ikke vekkerklokke/mobil, slik som normale folk?

Jo, men hun er som meg og våkner ikke av den.

 

Anyways ... Familietreff. Betyr ikke det nesten ubegrensede mengder av alkohol, (god) mat og sære og interessante folk man aldri ser? Gjerne også heite chicks som er så langt uti slekta at ingen tenker over det, og som man aldri treffer igjen senere? :D

 

Det gjelder familietreffene mine iaf, på både morsiden (bondetamper) og farsiden (snobber). :p

 

er så ustanselig ekkelt og sjekke opp slektninger uansett hvor langt ut de er

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet.

For å si det sånn, til og med søskenbarn er lov iht. norsk lov nå for tiden (men så nærme går jeg ikke, ærlig talt, det blir det bare problemer av), men om det er en 4- eller 5-menning, er det ganske care fra min side.

 

I og for seg også søskenbarnene til pappa som jeg ser én gang hvert femte år.

 

Ja!

jeg er ikke ederu idag

Er du noen sinne ederu? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...