Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sant, Trenger jo ikke å gå så veldig mye over 110 :) Da har du til forbikjøringer også. En RS runder mellom 130-150 originalt, tror nok det er nærmere 130 enn 150 menne. Holder i massevis.

Sant som du sier, det holder i massevis. Det er jo også en kjempe stor forskjell når det kommer til fart. Fra 45 km/t på en moped, til nesten 150 med lett sykkel. Har vel egentlig ikke noe bruk for trimming heller.

Lenke til kommentar

Alt jeg leser er bare "kjedeligkjedeligkjedeligblablabla" ...

Leser bare "carecarecarecare" :whistle:

 

Det er sant, Trenger jo ikke å gå så veldig mye over 110 :) Da har du til forbikjøringer også. En RS runder mellom 130-150 originalt, tror nok det er nærmere 130 enn 150 menne. Holder i massevis.

Sant som du sier, det holder i massevis. Det er jo også en kjempe stor forskjell når det kommer til fart. Fra 45 km/t på en moped, til nesten 150 med lett sykkel. Har vel egentlig ikke noe bruk for trimming heller.

 

Jepp, jeg har tenkt på å ta CDI sperra, men jeg vil nok vurdere å modifisere litt på sykkelen om jeg kjøper en eldre modell. Kjøper jeg en 06++ så vil jeg nok holde original. Original selger også mye bedre :)

 

Dere som synes at denne diskusjonen er kjedelig kan jo lage en ny forumkafee? :!:

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

Er ikke t-bane her! Tenk da, skolen min ligger faktisk hele 10(!) minutter gåavstand fra mitt hus! Og ishallen ligger 20(!) minutter gåavstand! TENK hvor mange minutter jeg sparer på å kjøre? Jeg kan spare opptil 18 minutter til ishallen, og 8 minutter til skolen! TENK HVOR mye lenger jeg kan sove? Og jeg kan dra hjem i friminuttene og sove? Og jeg kan kjøre til min venn som bor i oslo?

 

Og tenk alle folkene som blir glade når de ser en kengeru på motorsykkel?

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...