Vertical^ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ahh. Klarte absolutt ikke å se hvilken modell og merke det var. Aprilia har flotte sykler, og RS-en er drit tøff! Men ja, 125cc-en er utrolig dyr. Skal selv ha Honda CBR. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Heh, CBR er dass Tenkte selv på den, helt til jeg leste litt om den. Men jeg kjører økonomi, og kjøper en gammel rs, bruker den et år som jg jobber om sommer, selger den og kjøper ny Mulig jeg går opp til mellomtung. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Neida! CBR er en flott sykkel, men den er 4-takt, så lyden blir ikke like bra. Men det bryr meg ikke. Den gjør en 110 km\t uansett, så jeg blir ikke en sinke i trafikken, som jeg ville blitt med moped. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det er sant, Trenger jo ikke å gå så veldig mye over 110 Da har du til forbikjøringer også. En RS runder mellom 130-150 originalt, tror nok det er nærmere 130 enn 150 menne. Holder i massevis. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Alt jeg leser er bare "kjedeligkjedeligkjedeligblablabla" ... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det er sant, Trenger jo ikke å gå så veldig mye over 110 Da har du til forbikjøringer også. En RS runder mellom 130-150 originalt, tror nok det er nærmere 130 enn 150 menne. Holder i massevis. Sant som du sier, det holder i massevis. Det er jo også en kjempe stor forskjell når det kommer til fart. Fra 45 km/t på en moped, til nesten 150 med lett sykkel. Har vel egentlig ikke noe bruk for trimming heller. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Moped og lettsykkel er lame. Må skikkelig sykkel eller bil for at det skal bli tøft. Er enig med deg Kænnin Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Alt jeg leser er bare "kjedeligkjedeligkjedeligblablabla" ... Leser bare "carecarecarecare" Det er sant, Trenger jo ikke å gå så veldig mye over 110 Da har du til forbikjøringer også. En RS runder mellom 130-150 originalt, tror nok det er nærmere 130 enn 150 menne. Holder i massevis. Sant som du sier, det holder i massevis. Det er jo også en kjempe stor forskjell når det kommer til fart. Fra 45 km/t på en moped, til nesten 150 med lett sykkel. Har vel egentlig ikke noe bruk for trimming heller. Jepp, jeg har tenkt på å ta CDI sperra, men jeg vil nok vurdere å modifisere litt på sykkelen om jeg kjøper en eldre modell. Kjøper jeg en 06++ så vil jeg nok holde original. Original selger også mye bedre Dere som synes at denne diskusjonen er kjedelig kan jo lage en ny forumkafee? :!: Endret 3. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jada, Refsa. Men når jeg har muligheten til å få bil i en alder av 18, velger jeg heller det enn en tyngre sykkel. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kan man ikke bare ta t-banen? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det er ikke noe gøy. Mye morsommere og kjøre selv! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hadde det hvert t-bane på bygda så ja Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Er ikke t-bane her! Tenk da, skolen min ligger faktisk hele 10(!) minutter gåavstand fra mitt hus! Og ishallen ligger 20(!) minutter gåavstand! TENK hvor mange minutter jeg sparer på å kjøre? Jeg kan spare opptil 18 minutter til ishallen, og 8 minutter til skolen! TENK HVOR mye lenger jeg kan sove? Og jeg kan dra hjem i friminuttene og sove? Og jeg kan kjøre til min venn som bor i oslo? Og tenk alle folkene som blir glade når de ser en kengeru på motorsykkel? Endret 3. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) 10 minutter gåavstand? Det er jo INGENTING. Latskapen herjer skjønner jeg En kenguru på motorsykkel Jeg håper kenguruen bruker hjelm! Endret 3. juli 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Har du lyst har du lov har jeg hørt noe heter? E: Kenguruen bruker hjelm + fullt kjøreutstyr! Endret 3. juli 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ja, på ungdomsskolen hadde jeg 2 minutter gange. Folk er så late nå til dags Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Du er bare 16, Refsa. Du høres ut som faren min Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Nei, til skolen går jeg faktisk - evt. stjele mopeden til pappa for å spare bensin. Men når jeg skal på lengre turer, eller over 20-30 min så kjører jeg. Bensin is dyrt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Nå bruker jo heldigvis mopeder og lett sykler nesten ingenting. 4-takts bruker rundt 2-4 dl på mila. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Joda, men småkjøring bruker mer enn "stor" kjøring. Men jeg regner med å få råd til å kjøre rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg