Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp :D Kjøpte nye converse, så vil jo bruke de. Noen steder du anbefaler å dra til?

hvor i tokyo er du? har to kompiser som er i hibarigaoka akkurat nå :) men omtrent hvor som helst på JR ( yamanote ) Line er spennende :p det er den grønne sirkelen på togkartet :p

du har vel kanskje vært rundt omkring der allerede.

t-banen er også populær, så du kan dra til forskjellige templer og sånt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Men Aleks, de linkene du kommer med, på den første står det at det er et alternativ og ta med seg frokosten og spise den når man har fått matlyst. Som jeg sa, spis når du er sulten. Og på den andre så står det at grunnen til at man legger på seg, er at man blir sulten å småspiser annet usunt, uten frokost.

Frokost i seg selv er ikke avgjørende for vekten.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

En frokostmatpakke ja. Altså at man ikke dropper frokosten og går rett på middag.

Med en normal døgnrytme blir man sulten lenge før middag, og burde da spise mat lenge før den tid ja. Når man blir sulten. :) Poenget mitt var bare at det er unødvendig å tvinge i seg mat når man absolutt ikke har lyst på enda.

Lenke til kommentar

Jepp :D Kjøpte nye converse, så vil jo bruke de. Noen steder du anbefaler å dra til?

hvor i tokyo er du? har to kompiser som er i hibarigaoka akkurat nå :) men omtrent hvor som helst på JR ( yamanote ) Line er spennende :p det er den grønne sirkelen på togkartet :p

du har vel kanskje vært rundt omkring der allerede.

t-banen er også populær, så du kan dra til forskjellige templer og sånt.

Har vært en del rundt på templer og slikt, ja. Kom hit på tirsdag. I morgen skal vi til Harajuku igjen tror jeg, og på mandag blir det vel en tur litt utenfor byen. Og på tirsdag reiser vi hjem :(

Lenke til kommentar

hehe såpass. du kan fint klare et par forskjellige steder på en dag om du bare er der på kort tid :)

hvis du ser her på den grå linja som går i sirkel der (den er grønn på de nye men grå på den her ) så er ikebukuro et ganske kult sted å besøke. men du kan fint klare å være innom shibuya, shinjuku, og kanskje tilogmed akihabara på en dag.

skal til japan neste sommer trur jeg. men ikke bare tokyo da :)

edit: glemte kartet

Tokyorailmap.jpg

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...