kanin333 Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Jepp Kjøpte nye converse, så vil jo bruke de. Noen steder du anbefaler å dra til? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg har kjøpt meg ny sykkel Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg har ikke sykkel Men trenger det, så burde kjøpe en Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg ville shoppet på Shibya 109, Kanin. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Du kan få min gamle Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Jepp Kjøpte nye converse, så vil jo bruke de. Noen steder du anbefaler å dra til? hvor i tokyo er du? har to kompiser som er i hibarigaoka akkurat nå men omtrent hvor som helst på JR ( yamanote ) Line er spennende det er den grønne sirkelen på togkartet du har vel kanskje vært rundt omkring der allerede. t-banen er også populær, så du kan dra til forskjellige templer og sånt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Men Aleks, de linkene du kommer med, på den første står det at det er et alternativ og ta med seg frokosten og spise den når man har fått matlyst. Som jeg sa, spis når du er sulten. Og på den andre så står det at grunnen til at man legger på seg, er at man blir sulten å småspiser annet usunt, uten frokost. Frokost i seg selv er ikke avgjørende for vekten. Endret 3. juli 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 En frokostmatpakke ja. Altså at man ikke dropper frokosten og går rett på middag. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Siden jeg ikke har bil, må jeg komme bak på sykkelen min, altså sykkel med pedal. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 En frokostmatpakke ja. Altså at man ikke dropper frokosten og går rett på middag. Med en normal døgnrytme blir man sulten lenge før middag, og burde da spise mat lenge før den tid ja. Når man blir sulten. Poenget mitt var bare at det er unødvendig å tvinge i seg mat når man absolutt ikke har lyst på enda. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Ja, det burde vel gå. Poenget mitt var at om man hopper over frokost så får du ikke skikkelig start på forbrenningen noe som kan gjøre deg trøtt, slapp og øke vekt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Jepp Kjøpte nye converse, så vil jo bruke de. Noen steder du anbefaler å dra til? hvor i tokyo er du? har to kompiser som er i hibarigaoka akkurat nå men omtrent hvor som helst på JR ( yamanote ) Line er spennende det er den grønne sirkelen på togkartet du har vel kanskje vært rundt omkring der allerede. t-banen er også populær, så du kan dra til forskjellige templer og sånt. Har vært en del rundt på templer og slikt, ja. Kom hit på tirsdag. I morgen skal vi til Harajuku igjen tror jeg, og på mandag blir det vel en tur litt utenfor byen. Og på tirsdag reiser vi hjem Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 La gå den og. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) hehe såpass. du kan fint klare et par forskjellige steder på en dag om du bare er der på kort tid hvis du ser her på den grå linja som går i sirkel der (den er grønn på de nye men grå på den her ) så er ikebukuro et ganske kult sted å besøke. men du kan fint klare å være innom shibuya, shinjuku, og kanskje tilogmed akihabara på en dag. skal til japan neste sommer trur jeg. men ikke bare tokyo da edit: glemte kartet Endret 3. juli 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 På mac, hvordan får jeg itunes til å slutte å komme opp når jeg trykker PLAY/PAUSE knappen? Faen hvor selvgode apple er - tror at jeg faktisk vil bruke itunes.. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Tror vi har vært på alle de stedene, hvertfall en liten tur innom I dag var vi i den parken ved palasset og på tokyo tower. Fikk ikke gått opp i det da, for var kjempelang kø =/ Men fin dag uansett, og er veeldig sliten Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 har du vært her? husker ikke helt hva det heter der det ligger, men det er fett å dra til øverste etasje Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Ikke vært der, tror jeg. Har litt høydeskrekk så.. eeeeh Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 hehe skjønner. men på toppen der er det restaurant, en kar som spiller flygel og suvernir shop satan jeg savner japan! haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg