Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Både óg er bra! : ) Her går det i mye fremtid, lite nåtid og litt for mye fortid, spesielt alt jeg skulle ha gjort da jeg hadde sjansen.

Ja, jeg ser den. Jeg har en lang liste med ting jeg skulle ønske jeg sa eller gjorde før sommeren kom.

Er du sikker på at du ikke har sjansen lenger?

Satser du på å få rundt en times søvn, eller dropper du det helt?

Mja. Jeg sov jo fra ti til halv to. Så om jeg dropper det kan jeg sikkert få sove hele natt til søndag, om ikke annet. Så blir vel døgnet snudd igjen neste uke når det går ei uke igjen uten jobb. Sånn går nu dagan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både óg er bra! : ) Her går det i mye fremtid, lite nåtid og litt for mye fortid, spesielt alt jeg skulle ha gjort da jeg hadde sjansen.

Ja, jeg ser den. Jeg har en lang liste med ting jeg skulle ønske jeg sa eller gjorde før sommeren kom.

Er du sikker på at du ikke har sjansen lenger?

Ja, dessverre, de sjansene har nok forlengst gått. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, for da blir jeg bare i dårlig humør.

Hva med din liste? Er det ting som kan gjøres og sies etter sommeren, eventuelt før neste sommer? :)

Satser du på å få rundt en times søvn, eller dropper du det helt?

Mja. Jeg sov jo fra ti til halv to. Så om jeg dropper det kan jeg sikkert få sove hele natt til søndag, om ikke annet. Så blir vel døgnet snudd igjen neste uke når det går ei uke igjen uten jobb. Sånn går nu dagan.

Høres ikke dumt ut å vente til natt til søndag! Hvis jeg legger meg nå kommer jeg til å sove til langt på dag, og det gjør jo på ingen måte saken bedre.

Lenke til kommentar

Ja, dessverre, de sjansene har nok forlengst gått. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, for da blir jeg bare i dårlig humør.

Hva med din liste? Er det ting som kan gjøres og sies etter sommeren, eventuelt før neste sommer? :)

Da får du passe på å gripe sjansen neste gang du er i en situasjon hvor du er i tvil. ;) Så slipper du forhåpentligvis å ha noe sånt å tenke på i fremtiden.

Ja, jeg håper da inderlig det. :)

Høres ikke dumt ut å vente til natt til søndag! Hvis jeg legger meg nå kommer jeg til å sove til langt på dag, og det gjør jo på ingen måte saken bedre.

Nei, var noe sånt jeg tenkte òg. Heller ha god tid på morran nå, enn å forsove meg. Har jo noe å holde meg våken med i hvert fall frem til halv sju-ish på dagen/kveldinga, så det burde ordne seg. Og om det fører til at jeg står opp for tidlig på mandag, får jeg bare bruke de ekstra timene på taket og gjøre nok et tafatt forsøk på å få litt farge.

Lenke til kommentar

Da får du passe på å gripe sjansen neste gang du er i en situasjon hvor du er i tvil. ;)

Jeg skal gjøre mitt beste!

Nei, var noe sånt jeg tenkte òg. Heller ha god tid på morran nå, enn å forsove meg. Har jo noe å holde meg våken med i hvert fall frem til halv sju-ish på dagen/kveldinga, så det burde ordne seg. Og om det fører til at jeg står opp for tidlig på mandag, får jeg bare bruke de ekstra timene på taket og gjøre nok et tafatt forsøk på å få litt farge.

Sounds like a good plan! :cool: Om tre timer skal jeg lage meg en kopp kaffe og sette meg ut i sola. Da har vel du dratt på jobb?

Lenke til kommentar

Ja, jeg blir henta i åtte-tida. (:

Forresten, før jeg glemmer det. Beth Hart kommer også til Norge i sommer. Hun skulle i hvert fall spille i Wrightegaarden, også lurer jeg på om hun skulle en tur innom Oslo òg, enten det var i løpet av sommeren eller om det ikke var før til høsten.

:)

Lenke til kommentar

Forresten, før jeg glemmer det. Beth Hart kommer også til Norge i sommer. Hun skulle i hvert fall spille i Wrightegaarden, også lurer jeg på om hun skulle en tur innom Oslo òg, enten det var i løpet av sommeren eller om det ikke var før til høsten.

Hvis hun kommer innom Oslo må jeg nesten prøve å få med meg det også! Takk for tipset. :)

Lenke til kommentar

Morn bishes!

Litt sent ute kankje, men beste måten å snu døgnrytmen er å tvinge seg selv til å holde seg våken til vanlig leggetid der du er (ca 11). Dette betyr at du må være våken lenger enn en vanlig dag. Ta deg en god joggetur på dagen slik at du for sove godt når legger deg.

Det første du gjør når du står opp er å få i deg en god nærinsrik frokost. Da omprogrammerer du kroppen til å tro at det er morgen (noe det er), pga dagens første måltid.

Lenke til kommentar

Nei, se her. Nå er der jo straks på tide å dra på jobb.

Takk for praten! Du får kose deg på jobb. :)

Litt sent ute kankje, men beste måten å snu døgnrytmen er å tvinge seg selv til å holde seg våken til vanlig leggetid der du er (ca 11).

Neida, du er ikke for sent ute. God idé å ta seg en joggetur, det må kunne ordnes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...