kanin333 Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Hvordan snur jeg døgnrytmen fra japansk til norsk? Japan ligger 7 timer før Norge.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Meh ska sove, men hells kitchen er spennende, og søte jenter er på msn. Og dere er her i dnfk. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Nå var plutselig katta på kjøkkenet. Problemet er bare at den ikke er min. Fikk fine striper på leggen, gitt! Tror faktisk jeg gir opp dette forsøket med å sove i natt. Klarer faen ikke å sove når det er 25 grader her. Oh well, anyone up for Ludo and scones? Endret 3. juli 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Meh ska sove, men hells kitchen er spennende, og søte jenter er her i dnfk. Nå var plutselig katta på kjøkkenet. Problemet er bare at den ikke er min. Fikk fine striper på leggen, gitt! Tror faktisk jeg gir opp dette forsøket med å sove i natt. Klarer faen ikke å sove når det er 25 grader her. Oh well, anyone up for Ludo and scones? Kattepus? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Takk for tipset! Jeg hører på Långa nätter (sangen) nå, og den passer perfekt til humøret jeg er i. Konsert på Operataket høres absolutt ut som noe jeg må prøve å få til. Ja, det anbefales. Hun klarte i hvert fall å lage veldig til stemning på Parkteateret. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Kattepus? Ikke nå lenger. Neida. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Takk for tipset! Jeg hører på Långa nätter (sangen) nå, og den passer perfekt til humøret jeg er i. Konsert på Operataket høres absolutt ut som noe jeg må prøve å få til. Ja, det anbefales. Hun klarte i hvert fall å lage veldig til stemning på Parkteateret. Er dette konserten på Operataket? Isåfall er datoen perfekt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Jupp, that's it. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Kom hem när du vill jag är vaken hela natten Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Så jag lovar ingenting jag säger hellre förlåt vi ska va dom vi vill vara hellre nu än efteråt Og forresten, om du liker Melissa Horn, kanskje Beth Hart kan falle i smak? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) To nye artister på to timer er ikke dårlig! Jeg skal utforske Beth Hart utover kvelden, men kan allerede nå si jeg liker det jeg hører, Soul Shine spesielt. Endret 3. juli 2010 av Runar Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Om du liker det, så kan du jo kanskje sjekke ut Tom McRae senere. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Will do! Men først skal jeg kose meg med musikk jeg ikke har hørt på lenge, som Mezzoforte, The Real Tuesday Weld og John Mayer. Hva holder deg våken? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Du får si ifra om hva du syns. Nei, du veit. Livet? Virker ikke som kroppen min er så glad i søvn for tida. Har du gitt opp prosjektet med å snu døgnet før jobb helt og heller valgt å ta det som det kommer? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Livet, ja. Positive tanker, håper jeg? Ja, det ser sånn ut. Jeg får legge meg "tidlig" på søndag og håpe på det beste. Jeg skal nok komme meg opp, på en eller annen måte! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Dere er ikke alene. Må opp klokken 4.30 på mandag og denne uken har vært et jævla helvete med tanke på søvn. Får håpe det bedrer seg i løpet av helgen, men jeg sovner vel sikkert i en lite sexy stilling ute på plenen senere i dag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Livet, ja. Positive tanker, håper jeg? Ja, det ser sånn ut. Jeg får legge meg "tidlig" på søndag og håpe på det beste. Jeg skal nok komme meg opp, på en eller annen måte! Tja. Litt både óg, kanskje? Litt fremtid, litt nåtid og mye fortid, egentlig. Men for all del, hovedvekten ligger på positivt. The future's so bright, I gotta wear shades! jeg sovner vel sikkert i en lite sexy stilling ute på plenen senere i dag. Høres kos ut. Jeg skal på jobb om to og en halv time. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Tja. Litt både óg, kanskje? Litt fremtid, litt nåtid og mye fortid, egentlig. Men for all del, hovedvekten ligger på positivt. Både óg er bra! : ) Her går det i mye fremtid, lite nåtid og litt for mye fortid, spesielt alt jeg skulle ha gjort da jeg hadde sjansen. Jeg skal på jobb om to og en halv time. Satser du på å få rundt en times søvn, eller dropper du det helt? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Heisann! *knipe i kinnet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg