Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg er velsignet med å bo i et kaldt hus. Varmere ute nå mitt på natten, enn det er inne. :)

Har et raskt spøsmål her. Hvor mye må man i dag gå ut med om man skal fornøye Passet sitt? Og hva koster nødpass?

Jeg veit ikke.

Lenke til kommentar

han tar sikkert villig på seg en sender av noe slag så det går nok fint :p

Vi dypper den i sjokolade! Operation Cannot Possibly Fail.

sjur bor litt over alt han. ikke godt å si hvor han holder til, spør du meg :p

Skummelt.

Skal vi lage en egen netttjeneste som til enhver tid viser hans nøyaktige posisjon?

http://www.google.com/intl/en_us/latitude/intro.html

Genial tjeneste som jeg bruker! :D

Jeg har sett på Latitute tidligere, men forkastet idéen ettersom ingen av mine kontakter bruker tjenesten. :p

Lenke til kommentar

Fortsatt problemer med døgnrytmen, Runar?

Jeg trodde jeg var ute av skogen da jeg fikk sove i ti-tiden, men det hjelper jo lite når jeg våkner halv to igjen.

Jepp, jeg la meg rundt klokken ni (0900) og sov til halv ett. Fra mandag og ut de neste fem ukene jeg opp sju. I teorien skal det gå, men i praksis er det noe helt annet.

Jeg anbefaler forresten Säg ingenting till mig, et album av Melissa Horn (aldri hørt om før i kveld). Jeg kom tilfeldigvis over albumet på Spotify, og må innrømme jeg ble positivt overrasket. Høres ut som noe jeg kunne ha sovnet inn til, hvis jeg fikk sove.

Lenke til kommentar

Blir vel bare vanskeligst de første dagene, så går det seg som regel til. Så lenge du ikke snur den feil vei hver helg igjen, selvfølgelig.

Hørte om og på Melissa Horn for første gang i høst en gang. Var på konsert i februar(tror jeg det var) óg. Hun skal forøvrig også spille på Operataket i sommer. :)

Du burde høre på singelen Långa nätter óg, med Långa nätter og Kungsholmens Hamn. :)

Lenke til kommentar

Noen måte å skru av mac'en etter f.eks 20 min?

Skru helt av eller gå i dvale? Sistnevnte kan gjøres i valgpanelet for Strømsparing (Systemvalg > Strømsparing). Hvis du heller vil skru maskinen helt av, finnes det sikkert programmer som lar deg gjøre det.

Blir vel bare vanskeligst de første dagene, så går det seg som regel til. Så lenge du ikke snur den feil vei hver helg igjen, selvfølgelig.

Hørte om og på Melissa Horn for første gang i høst en gang. Var på konsert i februar(tror jeg det var) óg. Hun skal forøvrig også spille på Operataket i sommer. :)

Du burde høre på singelen Långa nätter óg, med Långa nätter og Kungsholmens Hamn. :)

Jeg tror det skal gå bra, bare jeg kommer igang. Det er lettere å stå opp tidlig når du vet du må opp.

Takk for tipset! Jeg hører på Långa nätter (sangen) nå, og den passer perfekt til humøret jeg er i. Konsert på Operataket høres absolutt ut som noe jeg må prøve å få til. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...