Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah...jeg hadde en så bra dag. Så stikker jeg innom ei annen avdeling for å se om det var kommet noen lønnslipp til meg og så treffer jeg på en pasient som jeg kjenner ganske godt og har et godt forhold til og hilser på henne og hun bryter ut i tårer..hun har innsett det at hun er der på fast basis og ikke kommer til å dra hjem lengre og var helt i oppløsning stakkars menneske og jeg følte så synd på henne..

Hva faen skal en si av trøstende ord?? *sukk*

Lenke til kommentar
B-real

Det eneste du kan si er jo at dere skal forsøke å gjøre oppholdet hennes så bra som dere klarer.

men er ikke lette slike situasjoner

Tror jeg sa noe ala "vi er jo alle sammen glad i deg her og vi gjør det vi kan for at du skal trives eller.no"....men når en sa det så hørte jeg på en måte hvor "standard" det svaret var...sånn type standard-trøsting ellerno..

Lenke til kommentar
B-real

Det eneste du kan si er jo at dere skal forsøke å gjøre oppholdet hennes så bra som dere klarer.

men er ikke lette slike situasjoner

Tror jeg sa noe ala "vi er jo alle sammen glad i deg her og vi gjør det vi kan for at du skal trives eller.no"....men når en sa det så hørte jeg på en måte hvor "standard" det svaret var...sånn type standard-trøsting ellerno..

ja men det er jo ikke lett å finne på noe nytt å si til alle og så lenge det ikke var noe annet spesiellt med denne damen så holder dette lenge.. hun trang bare noen som ville høre på henne hun,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...