JR Ewing Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 The Pixies - Where Is My Mind Du har sikkert hørt no av de før. Jajaja.. Schjellin som etterlyste musikk btw. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Melechesh - Ladders to Sumeria http://www.myspace.com/melechesh 8D Endret 11. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Gah...jeg hadde en så bra dag. Så stikker jeg innom ei annen avdeling for å se om det var kommet noen lønnslipp til meg og så treffer jeg på en pasient som jeg kjenner ganske godt og har et godt forhold til og hilser på henne og hun bryter ut i tårer..hun har innsett det at hun er der på fast basis og ikke kommer til å dra hjem lengre og var helt i oppløsning stakkars menneske og jeg følte så synd på henne.. Hva faen skal en si av trøstende ord?? *sukk* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Makan.Nesten så jeg vurderer å stikke til en antikvar og kjøpe opp alle bladene "jeg" mangler fra 01 til nå Meg + deg + Wendy + PF + vin = ^1010 01 Yeah! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) det kan jeg tenke meg at er utrolig vanskelig ja.. jeg hadde ivartfall hatt store problemer i samme situasjon.. edit: @b-real Endret 11. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 The Pixies - Where Is My Mind Du har sikkert hørt no av de før. Jajaja.. Schjellin som etterlyste musikk btw. Likte de to jeg, takk for alt gutter og jenter ^^. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Drit tøft! Noen som har en knall sang til meg eller? Death Cab For Cutie - Crocked Teeth Hehe joda, var vell helt grei den. Dream Theater - A change of Season Dream Theater er ELSK! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 B-real Det eneste du kan si er jo at dere skal forsøke å gjøre oppholdet hennes så bra som dere klarer. men er ikke lette slike situasjoner Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 B-real Det eneste du kan si er jo at dere skal forsøke å gjøre oppholdet hennes så bra som dere klarer. men er ikke lette slike situasjoner Tror jeg sa noe ala "vi er jo alle sammen glad i deg her og vi gjør det vi kan for at du skal trives eller.no"....men når en sa det så hørte jeg på en måte hvor "standard" det svaret var...sånn type standard-trøsting ellerno.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Dream Theater er ELSK! 2end Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 B-real Det eneste du kan si er jo at dere skal forsøke å gjøre oppholdet hennes så bra som dere klarer. men er ikke lette slike situasjoner Tror jeg sa noe ala "vi er jo alle sammen glad i deg her og vi gjør det vi kan for at du skal trives eller.no"....men når en sa det så hørte jeg på en måte hvor "standard" det svaret var...sånn type standard-trøsting ellerno.. ja men det er jo ikke lett å finne på noe nytt å si til alle og så lenge det ikke var noe annet spesiellt med denne damen så holder dette lenge.. hun trang bare noen som ville høre på henne hun, Lenke til kommentar
iKent Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Dream Theater er ELSK! 2end var der i sommer ! trodde jeg holdt på å miste hodet, men det var bare en som røyka harsj ved siden av meg! XD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 var der i sommer ! trodde jeg holdt på å miste hodet, men det var bare en som røyka harsj ved siden av meg! XD gikk glipp av den konserten jeg... havnet midt i flyttinga den kvelden der Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 var der i sommer ! trodde jeg holdt på å miste hodet, men det var bare en som røyka harsj ved siden av meg! XD Bundy er tilbake? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Dream Theater er ELSK! Pfft, "Jeg liker den produsenten, da MÅ jeg skaffe ALT ALT ALT!" :evilgrin: Nei, hør på elektronisk du Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Når du nevner det, hvor er Bundy? Bannet? O.o Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Damn, jeg er lei all musikken min. :< Må bare sitere denne, og kommentere....: :!: Dream Theater er ELSK! 2end Såså. La oss ikke overdrive. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Når du nevner det, hvor er Bundy? Bannet? O.oYeah...vedkommende er utestengt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen som vet om noe god Indie (eller indy jeg vet ikke hvordan man skriver det)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg