Romis Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Har Avira selv, UTROLIG fornøyd. Såppass fornøyd at jeg kjøpte pro versjonen. Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hm, er det gratisversjon også? er den bra? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Nathan Barnatt på E3 2010 Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=nUZdOTcgOEg&feature=channel Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=KVbreUUoCcA&playnext_from=TL&videos=N24x7XhNtdw&feature=sub Endret 2. juli 2010 av HansiFansi Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hm, er det gratisversjon også? er den bra? Gratisversjonen fungerer utmerket, du kan legge til automatiske oppdateringer, automatisk scan tider, osv. Det eneste problemet med gratisversjonen er pop-ups hver gang du oppdaterer, men du kan google hvordan man fjerner dette. ( F.eks: how to remove Avira pop-up in Win 7 ) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Smått spennende fotballkamp på TV nå, gitt. Ellers kan jeg fortelle deg, kjære SosoSjur, at ikke alle ferievikarer er ubrukelige. Jeg er stort sett kjappere å ekspedere enn de som har jobbet her en stund, med unntak av de aller kjappeste. Så det så! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Andreas, kom til Orkanger og bevis det da. For jeg har til gode å se en effektiv ferievikar. Noe sted. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hm, er det gratisversjon også? er den bra? Gratisversjonen fungerer utmerket, du kan legge til automatiske oppdateringer, automatisk scan tider, osv. Det eneste problemet med gratisversjonen er pop-ups hver gang du oppdaterer, men du kan google hvordan man fjerner dette. ( F.eks: how to remove Avira pop-up in Win 7 ) Det ble avast. Var og så på begge, og den virket enklest å laste ned. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Andreas, kom til Orkanger og bevis det da. Bor du der? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 sjur bor litt over alt han. ikke godt å si hvor han holder til, spør du meg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 sjur bor litt over alt han. ikke godt å si hvor han holder til, spør du meg Skummelt. Skal vi lage en egen netttjeneste som til enhver tid viser hans nøyaktige posisjon? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Gjør det! Du får herved i oppgave å plante en GPS-sender på Datasmurfen! Hvor og hvordan er opp til deg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hjemme igjen...omsider. Jobb om tolv timer igjen, dog. :| Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Faen så trøtt man skulle være. Må nesten bare legge meg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Logger av, men skal lese litt før jeg legger meg. Natta. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Gjør det! Du får herved i oppgave å plante en GPS-sender på Datasmurfen! Hvor og hvordan er opp til deg. Hahahaa :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 sjur bor litt over alt han. ikke godt å si hvor han holder til, spør du meg Skummelt. Skal vi lage en egen netttjeneste som til enhver tid viser hans nøyaktige posisjon? han tar sikkert villig på seg en sender av noe slag så det går nok fint Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 I haz buurfdai todeei : 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 This guy. This motherfucking guy is my hero. Vurderte en stund å gjøre det samme som han. Har ticket av 36 land som visited Men det ble med tanken. Skal dog til en stillehavsøy neste år. Kanskje det blir noe ala det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg