Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter i en godstol utendørs i dovrefjell. Ganske deilig, men myggen er et helvete - og myggmiddelet ligger igjen hjemme. Er på arrangert fjelltur. Internett var en positiv overraskelse. Inne er det fullt av unger. Heller mygg enn 10'åringer som har hatt i seg sukker.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hallo folkens! Nå har virusprogrammet mitt gått ut (det som fulgte med gratis når jeg kjøpte pcn) Hva skal jeg gjøre nå? Skal jeg fjerne det jeg har før jeg laster ned et nytt?

Lenke til kommentar

Herregud, jeg har ennå ikke klart å registrere meg på itavisen, jeg. Noen som vet et magisk trisk på hvordan man kan sukksessfullt registrere seg der?

Hvorfor vil du registrere deg der? Hvor mye får du betalt? Hvem i familien din har blitt tatt som gissel?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

du må fjerne det du har før du installerer et nytt ja. avast er et kjekt gratisprogram å bruke.

hørtes digg ut, dmnfdge :)

Ok, da går jeg på den menyen avinstaller programmer. Men et spørsmål, er det bare 1 program jeg skal fjerne, eller kan det være flere? Og tror du også det er "trend micro internet security" som er det jeg skal avinstallere? Må jeg slette det på en måte etter at jeg har avinstallert?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Etter at du har avinstallert det er det forhåpentligvis borte fra PC-en din. Kjapp deg og installer Avast før Avira-gjengen finner ut av det!

Jeg har nå avinstallert det. Jeg regner med at avast og avira er virusprogram som jeg ikke har hørt så mye om.

Da står det mellom disse:

AVG

Avast

Avira

Hva er enklest å bruke? og best? eller, regner med at alle duger. Så hva er lettest å bruke?

Jeg hadde tenkt AVG siden det er det jeg har hørt om, og veit mange bruker det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...