Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har venta på svar i 4 uker nå angående feilmelding når jeg skulle bestille visa kort. Nå var det noen hyggelige damer som tok telefonen da så det ble ikke så mye kjefting^^ Viste seg at det var en eller annen idiot som hadde prøvd å bestille til meg uten at jeg hadde skrivd under på en sånn sak om at jeg var 18. I tillegg hadde han ikke sagt noe til meg om at han hadde bestilt det så jeg antok ingen hadde sett meldingen jeg sente :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner følelsen, er spesielt noe drit når man har noe man egentlig skulle gjort i løpet av dagen :p

Hele dagen blir fucka. Som om ikke jeg sleit nok med masse allergi samtidig. :p

Guh. Frokost.

Jeg inntar min frokost i form av Battery. Lurer på å ta litt eplekake etterpå. Sunnhet er for pyser.
Lenke til kommentar

Kjenner følelsen, er spesielt noe drit når man har noe man egentlig skulle gjort i løpet av dagen :p

Hele dagen blir fucka. Som om ikke jeg sleit nok med masse allergi samtidig. :p

Guh. Frokost.

Jeg inntar min frokost i form av Battery. Lurer på å ta litt eplekake etterpå. Sunnhet er for pyser.

Her går det i Redbull og grillbein...

Lenke til kommentar

Typisk. Har akkurat brukt opp det jeg har av gavepapir på å pakke inn bursdagsgavene til Anfall. Og så oppdaget jeg at det lå igjen et par ledninger til den ene som hadde detti ut. Jaja. Får legge de til side og gi de når hun har pakka opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...