Aleks Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Har venta på svar i 4 uker nå angående feilmelding når jeg skulle bestille visa kort. Nå var det noen hyggelige damer som tok telefonen da så det ble ikke så mye kjefting^^ Viste seg at det var en eller annen idiot som hadde prøvd å bestille til meg uten at jeg hadde skrivd under på en sånn sak om at jeg var 18. I tillegg hadde han ikke sagt noe til meg om at han hadde bestilt det så jeg antok ingen hadde sett meldingen jeg sente Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Helvete. Trøtt. Sovna en gang etter at dama dro på jobb. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Helvete. Trøtt. Sovna en gang etter at dama dro på jobb. Kjenner følelsen, er spesielt noe drit når man har noe man egentlig skulle gjort i løpet av dagen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Kjenner følelsen, er spesielt noe drit når man har noe man egentlig skulle gjort i løpet av dagen Hele dagen blir fucka. Som om ikke jeg sleit nok med masse allergi samtidig. Guh. Frokost. Jeg inntar min frokost i form av Battery. Lurer på å ta litt eplekake etterpå. Sunnhet er for pyser. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Yay! Telefonen min har kommet seg helt til Drammen. Da er den på postkontoret her i morgen Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Kjenner følelsen, er spesielt noe drit når man har noe man egentlig skulle gjort i løpet av dagen Hele dagen blir fucka. Som om ikke jeg sleit nok med masse allergi samtidig. Guh. Frokost. Jeg inntar min frokost i form av Battery. Lurer på å ta litt eplekake etterpå. Sunnhet er for pyser. Her går det i Redbull og grillbein... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Typisk. Har akkurat brukt opp det jeg har av gavepapir på å pakke inn bursdagsgavene til Anfall. Og så oppdaget jeg at det lå igjen et par ledninger til den ene som hadde detti ut. Jaja. Får legge de til side og gi de når hun har pakka opp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Hva får hun? Eller surfer hun forumet mens hun er på jobb? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Hvor i Tokyo får jeg kjøpt gavepapir? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Da begynner bikkja om å mase på å komme seg ut litt. Noe jeg også har ganske godt av Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg har vondt i nakken og vil egentlig ikke spise middag hos svigermor, men samtidig kan jeg ikke gå tidlig på jobb siden vikaren til medarbeideren min ikke har nøkkel og jeg uansett må vente på henne. Le sigh. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Faen da. Jeg har visst mista kula til piercingen mens jeg lå og vrei meg i natt. Går det an å få tak i bare en kule eller må jeg kjøpe nytt smykke? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Bump innom Let's Buzz eller Leading Light, så fikser nok Kenneth eller Linn deg en ny kule. Tror det koster 25,-, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Haha. Koster jo nesten like mye for kula som det kosta for smykket. Det ble kjøpt for 2,99£. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Fler som har sen vakt ikveld..? Starter 1400 og jobber til 2200... Uten pause ettersom vi har lærlinger som ikke kan jobbe alene --- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Haha. Koster jo nesten like mye for kula som det kosta for smykket. Det ble kjøpt for 2,99£. Smykker koster 50 der, da. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg starter også 14.00, men siden jeg er under 18 så slipper jeg 8 timers dag. Blir ikke lengre enn til 20.00. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg