Runar Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Og plutselig var klokka fire. Legge seg? Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Og plutselig var klokka fire. Legge seg? Nei, vent litt til du. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Jadda! Søvn er oppskrytt. Å ligge og vri på seg i senga er gøy! Ja, det er helt fantastisk. Prøv å sove når Midnatt solen i Bodø er oppe... Da blir det solbriller med gaffateip på glassene. Det er sjeldent lyset er noe problem. Og plutselig var klokka fire. Legge seg? Ja, det er nå én ting. Spørsmålet er vel heller om en får sove? Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 "When you are feeling low, I'll be there to feel you up." Hehehe :!: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Og plutselig var klokka fire. Legge seg? Ja, det er nå én ting. Spørsmålet er vel heller om en får sove? Jeg tviler. Dessuten må døgnrytmen repareres, så det er kanskje like greit å droppe forsøket? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 NEEEEEEI, gikk glipp av 1337 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg tviler. Dessuten må døgnrytmen repareres, så det er kanskje like greit å droppe forsøket? Kanskje? Jeg jobbet natt til i går(dag?), og fikk ikke sovi mange timene før jeg sto opp. Så strengt tatt burde det ikke være noe problem å få sove, men allikevel har jeg vridd meg i noen timer nå. Begynner heldigvis ikke på jobb før klokka to. Har døgnrytmen din dratt på ferie? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 En time og tre kvarter igjen *gjespe så kjeven går ut av ledd* Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg tviler. Dessuten må døgnrytmen repareres, så det er kanskje like greit å droppe forsøket? Kanskje? Jeg jobbet natt til i går(dag?), og fikk ikke sovi mange timene før jeg sto opp. Så strengt tatt burde det ikke være noe problem å få sove, men allikevel har jeg vridd meg i noen timer nå. Begynner heldigvis ikke på jobb før klokka to. Når jeg først får lagt meg (uansett hvor trøtt jeg er) og skal prøve å sove, gjør jeg det samme som deg. Ligger i senga og bytter stilling annethvert minutt til jeg innser at jeg ikke sovner på den måten. Da tar jeg på meg hodetelefoner og sovner jeg inn mens jeg hører på musikk (mye enklere å sovne hvis ikke tankene får løpe fritt). Dette resulterer i alle typer merkelige drømmer jeg husker alt for mye av når jeg våkner. Har døgnrytmen din dratt på ferie? Ja, og ettersom ferien er over på mandag begynner det å haste. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 God dag from US of A! ..god natt from US of A! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Du får bestemt deg? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Mårn! Straks helg! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg kjøpte headsettet mitt på Besteforeldrene mine sin bruker på Komplett, og jeg har ikke kvitteringen på headsettet, så jeg må ha ordrenummeret, men det har jeg ikke fordi jeg må logge på brukeren dems. Og jeg vet ikke passordet, og ikke kan jeg få det heller fordi di de er i Danmark og sover nå, og jeg skal til Sverige om 1 time, da reiser jeg via Sandefjord. De kommer hjem klokka 1, men jeg rekker ikke hjem innen klokka 4, når Komplett stenger. Hva skal jeg gjøre? sukk.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Du tar kontakt med Komplett og forklarer saken. De klarer sikkert å grave frem kvitteringen fra kontoen til besteforeldrene dine hvis du spør. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Hvis du vet navnene på besteforeldrene dine, og ca når du kjøpte de, og at du kan legitimere deg når du er der, så tror jeg det skal gå bra ja Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Synes det blir bare mer og mer stress og lage frokost for hver dag som går Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Frokost er litt stress ja, ender ofte med at jeg dropper den. Ikke bra..jeg vet men..jah.. Over til noe bra: http://www.engadget.com/2010/07/02/futurama-critiques-gadget-and-social-media-obsession-using-1950s/ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg må jobbe i 6,5 timer til, så er det helg! Jeg har ingen planer, men gleder meg som en liten unge til å bare slappe av og late meg. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Jobb i 7 timer til, så helg! Eneste jeg vet jeg skal, er å handle sykkel. Ellers blir det slaraffenliv i sola (eller sofaen, dersom været tilsier det) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg skal nok spille GW i helga, begynner å bli en stund siden sist. Dessuten så skal jeg feire lønnspålegget jeg fikk for et par dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg