Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jadda! Søvn er oppskrytt.

Å ligge og vri på seg i senga er gøy!

Ja, det er helt fantastisk.

Prøv å sove når Midnatt solen i Bodø er oppe... Da blir det solbriller med gaffateip på glassene.

Det er sjeldent lyset er noe problem.

Og plutselig var klokka fire. Legge seg?

Ja, det er nå én ting. Spørsmålet er vel heller om en får sove?

Lenke til kommentar

Jeg tviler. Dessuten må døgnrytmen repareres, så det er kanskje like greit å droppe forsøket?

Kanskje?

Jeg jobbet natt til i går(dag?), og fikk ikke sovi mange timene før jeg sto opp. Så strengt tatt burde det ikke være noe problem å få sove, men allikevel har jeg vridd meg i noen timer nå. Begynner heldigvis ikke på jobb før klokka to. :)

Har døgnrytmen din dratt på ferie?

Lenke til kommentar

Jeg tviler. Dessuten må døgnrytmen repareres, så det er kanskje like greit å droppe forsøket?

Kanskje?

Jeg jobbet natt til i går(dag?), og fikk ikke sovi mange timene før jeg sto opp. Så strengt tatt burde det ikke være noe problem å få sove, men allikevel har jeg vridd meg i noen timer nå. Begynner heldigvis ikke på jobb før klokka to. :)

Når jeg først får lagt meg (uansett hvor trøtt jeg er) og skal prøve å sove, gjør jeg det samme som deg. Ligger i senga og bytter stilling annethvert minutt til jeg innser at jeg ikke sovner på den måten. Da tar jeg på meg hodetelefoner og sovner jeg inn mens jeg hører på musikk (mye enklere å sovne hvis ikke tankene får løpe fritt). Dette resulterer i alle typer merkelige drømmer jeg husker alt for mye av når jeg våkner.

Har døgnrytmen din dratt på ferie?

Ja, og ettersom ferien er over på mandag begynner det å haste. :(

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte headsettet mitt på Besteforeldrene mine sin bruker på Komplett, og jeg har ikke kvitteringen på headsettet, så jeg må ha ordrenummeret, men det har jeg ikke fordi jeg må logge på brukeren dems. Og jeg vet ikke passordet, og ikke kan jeg få det heller fordi di de er i Danmark og sover nå, og jeg skal til Sverige om 1 time, da reiser jeg via Sandefjord. De kommer hjem klokka 1, men jeg rekker ikke hjem innen klokka 4, når Komplett stenger.

Hva skal jeg gjøre? sukk..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...