Diskutert Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg er mann, jeg leser FHM, elsker bil, drikker øl, raper og fiser om hverandre, jeg leser ikke bruksanvisninger og kan ikke bruke en vaskemaskin. Jeg er egentlig en sjimpanse (No offense Julius) Likevel får denne videoen meg til å bli som en liten jente... http://www.youtube.com/watch?v=btuxO-C2IzE Åh, den historien er så fantastisk rørende! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Prøv å sove når Midnatt solen i Bodø er oppe... Da blir det solbriller med gaffateip på glassene. Man blir vant med det etter hvert. Er en overgang å gå andre veien også...å faktisk ha det mørkt om kveldene. Midnattsol er egentlig ganske kos. Savner den litt..være så døgnvill at man bestemmer seg for å gå på fjellet 4-5 tiden om kvelden/morgenen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 http://pixelatedgeek.com/2010/05/the-breast-star-wars-shirt-ive-seen-in-a-while/ Genialt. Må kjøpe en sånn til dama. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Kjent med Kråkesølv-gutta, eller? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Kjent med Kråkesølv-gutta, eller? Yeah, trommisen i bandet er søskenbarnet mitt. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Kjent med Kråkesølv-gutta, eller? Yeah, trommisen i bandet er søskenbarnet mitt. Er Thomas søskenbarnet ditt?! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Kjent med Kråkesølv-gutta, eller? Yeah, trommisen i bandet er søskenbarnet mitt. Er Thomas søskenbarnet ditt?! Jepp. ^^ Edit: Kjenner du han? Endret 2. juli 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Kjent med Kråkesølv-gutta, eller? Yeah, trommisen i bandet er søskenbarnet mitt. Er Thomas søskenbarnet ditt?! Jepp. ^^ Edit: Kjenner du han? Åh, heldiggris! Nope Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Dagbladet var vist ikke helt fornøyd med innsatsen til trommisen til Kråkesølv, hadde vist ikke dagen eller noe sto det. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Hehe, sikkert veldig slitsomt å være på farten hele tiden. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Har du like kult hår bak Guy Fawkes-maska eller, b-real? Endret 2. juli 2010 av Diskutert Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Jaja jeg tar kvelden nå, stor dag i morgen eller ja jeg skal nerde på pc'n Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=8mS5RK0Yo6w Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Har du like kult hår bak Gut Fawkes-maska eller, b-real?Nei jeg har gjort kort prosess på det håret der og har vel 2mm eller noe i den duren nå i sommer. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 God morgen, morgenfugler! Her er klokka snart 11, så da er det på tide å komme seg ut en tur I dag skal vi se på et tempel og ha piknik i en park. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Kjøpe CD-er på nettet, hvor? Slik at de kommer fysisk i posten altså, ikke noe sånn nedlastningstull. God morgen, Kanin. Her er klokka 03:47 og de vettige av oss har lagt seg. Jeg vil heller sitte her og høre på The Prodigy fordi det er så fantastisk. Endret 2. juli 2010 av Pokey Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Prodigy er fantastisk! "-There someone on the phone for ya! -Ah fucksyke, i'm tryin to rub this fuckin cheer man" (Eller noe i den dur, før låten Poison) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Lol kvadruppelpost Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe Invaders Must Die-albumet eller en hvit band-tskjorte før jeg ser de live i september. Skal ha det signert, men om jeg kjøper t-skjorten kan jeg aldri vaske den thus aldri bruke den igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg