Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kiwi ♥

Driver faktisk en facebook-gruppe for en Kiwi butikk :)

http://www.facebook.com/pages/Nedre-Eiker-Norway/Kiwi-Solbergelva/128609357167071?ref=ts

Dere trenger ikke noen som jobber der noen helger neste sommer? Tror det blir for langt å reise til å jobbe vær dag.. er 40 min reisevei med bil/motorsykkel..

Vel, tre stykker slutter mot slutten av sommern. Et par har fått lærlingplass mens nr tre har fått ny jobb. Bare å ta turen innom med en CV. Muligheten er der.

Lenke til kommentar

Kiwi ♥

Driver faktisk en facebook-gruppe for en Kiwi butikk :)

http://www.facebook.com/pages/Nedre-Eiker-Norway/Kiwi-Solbergelva/128609357167071?ref=ts

Dere trenger ikke noen som jobber der noen helger neste sommer? Tror det blir for langt å reise til å jobbe vær dag.. er 40 min reisevei med bil/motorsykkel..

Vel, tre stykker slutter mot slutten av sommern. Et par har fått lærlingplass mens nr tre har fått ny jobb. Bare å ta turen innom med en CV. Muligheten er der.

Sender deg en pm jeg :)

Lenke til kommentar

Opptaderer du tilbud og lignende da?

Nå har ikke siden vært oppe så lenge, men jeg legger (som du sikkert ser) ut noen bilder av hva som skjer osv. Nå har jeg tatt sommerferie, så jeg har ikke oppdatert siden på en stund.

Lenke til kommentar
*lage varm kako med krem til*

Ikke til meg?! :cry:

Ingen som sa noe om det men kan vel lage en stor kjele til de som er våken :)

Takk. Jeg tror jeg trenger det. Gav opp å sovne så jeg stod like gjerne opp igjen. Kanskje spille litt til jeg bli så trøtt at jeg kollapser i det jeg går gjennom soveromsdøra igjen. Det pleier å funke.-
Nei det er ikke lett når det blir slik, heldigvis en stund siden jeg sleit med nattesøvnen men jeg tror det kommer til å holde hardt denne natten her med mindre jeg finner noe å gjøre igjennom kvelden. Iallefall begynne med å koke ei kanne med kaffe.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...