b-real Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Du driver en gruppe for de? på egent initiativ? Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har faktisk ikke Facebook og er ganske fornøyd med det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Kiwi ♥ Driver faktisk en facebook-gruppe for en Kiwi butikk http://www.facebook.com/pages/Nedre-Eiker-Norway/Kiwi-Solbergelva/128609357167071?ref=ts Dere trenger ikke noen som jobber der noen helger neste sommer? Tror det blir for langt å reise til å jobbe vær dag.. er 40 min reisevei med bil/motorsykkel.. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Du driver en gruppe for de? på egent initiativ? Jeg jobber selv i butikken og har på eget initiativ satt opp gruppa. Oppdaterer siden en gang i blant. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Hvor lang tid tar det fra at Elkjøp sender varen sin fra lageret og opp til Bodø?... Skal på ferie på Lørdag så vil gjerne ha produktet mitt.... Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Kiwi ♥ Driver faktisk en facebook-gruppe for en Kiwi butikk http://www.facebook.com/pages/Nedre-Eiker-Norway/Kiwi-Solbergelva/128609357167071?ref=ts Dere trenger ikke noen som jobber der noen helger neste sommer? Tror det blir for langt å reise til å jobbe vær dag.. er 40 min reisevei med bil/motorsykkel.. Vel, tre stykker slutter mot slutten av sommern. Et par har fått lærlingplass mens nr tre har fått ny jobb. Bare å ta turen innom med en CV. Muligheten er der. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Opptaderer du tilbud og lignende da? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Kiwi ♥ Driver faktisk en facebook-gruppe for en Kiwi butikk http://www.facebook.com/pages/Nedre-Eiker-Norway/Kiwi-Solbergelva/128609357167071?ref=ts Dere trenger ikke noen som jobber der noen helger neste sommer? Tror det blir for langt å reise til å jobbe vær dag.. er 40 min reisevei med bil/motorsykkel.. Vel, tre stykker slutter mot slutten av sommern. Et par har fått lærlingplass mens nr tre har fått ny jobb. Bare å ta turen innom med en CV. Muligheten er der. Sender deg en pm jeg Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Opptaderer du tilbud og lignende da? Nå har ikke siden vært oppe så lenge, men jeg legger (som du sikkert ser) ut noen bilder av hva som skjer osv. Nå har jeg tatt sommerferie, så jeg har ikke oppdatert siden på en stund. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Jadda! Søvn er oppskrytt. Å ligge og vri på seg i senga er gøy! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 *lage varm kako med krem til* Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 *lage varm kako med krem til* Ikke til meg?! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Takk. Jeg tror jeg trenger det. Gav opp å sovne så jeg stod like gjerne opp igjen. Kanskje spille litt til jeg bli så trøtt at jeg kollapser i det jeg går gjennom soveromsdøra igjen. Det pleier å funke.- Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 *lage varm kako med krem til* Ikke til meg?! Jeg har! Kan jeg også få by damen på varme boller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 *lage varm kako med krem til* Ikke til meg?! Ingen som sa noe om det men kan vel lage en stor kjele til de som er våken Takk. Jeg tror jeg trenger det. Gav opp å sovne så jeg stod like gjerne opp igjen. Kanskje spille litt til jeg bli så trøtt at jeg kollapser i det jeg går gjennom soveromsdøra igjen. Det pleier å funke.-Nei det er ikke lett når det blir slik, heldigvis en stund siden jeg sleit med nattesøvnen men jeg tror det kommer til å holde hardt denne natten her med mindre jeg finner noe å gjøre igjennom kvelden. Iallefall begynne med å koke ei kanne med kaffe. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Sier ja takk til det meste, jeg! Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg er mann, jeg leser FHM, elsker bil, drikker øl, raper og fiser om hverandre, jeg leser ikke bruksanvisninger og kan ikke bruke en vaskemaskin. Jeg er egentlig en sjimpanse (No offense Julius) Likevel får denne videoen meg til å bli som en liten jente... http://www.youtube.com/watch?v=btuxO-C2IzE Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Sier ja takk til det meste, jeg! Grisejente! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Sier ja takk til det meste, jeg! Grisejente! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2010 Prøv å sove når Midnatt solen i Bodø er oppe... Da blir det solbriller med gaffateip på glassene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg