Mikkel™ Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har en kjepp? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Veldig morsomt, ja. Jeg er drit forbanna nå. lager threads på alle forumene jeg er på. Ingen som har en ide? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 What? Jeg mente bare at det var verdt et forsøk å ringe jeg Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Har du kjøpt det på nettet eller norsk butikk? Er det kjøpt i Norge og du har kvittering så vil jeg tro at det i hvert fall er reklamasjon på det. Pleier vel å være 2 år på den typen elektronikk tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Veit ikke jeg Romis, men er det ikke 2 års garanti? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 vel, jeg har ikke kviteringen. kjøpte den hos komplett. Er det komplett jeg skal ringe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Ring til Komplett, så kan de eventuelt henvise deg til Logitech supporten. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Jævlig gøy at jeg ikke kan ringe komplett på denne tiden av døgnet da! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Folk som skrur på ting de ikke har peiling på = Warranty Void. Just sayin' Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Romis det er ikke headsettet som har en skrue løs. Du har en skrue løs 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Folk som skrur på ting de ikke har peiling på = Warranty Void. Just sayin' Jeg skrudde ikke på noe. Det eneste jeg gjorde var å løse opp knutene på ledningen, fordi ledningen krøller seg noe inn i flekkefjord. Romis det er ikke headsettet som har en skrue løs. Du har en skrue løs jeg er ikke i humør til det her nå. Endret 1. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Noen som har smakt de nye Litago-bollene fra Shell Fresh? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Send en mail, utrolig når folka på komplett svarer. Jeg hadde en lang mailutveksling med en fra support, klokka 11 på kvelden. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Flere på mail support om kvelden enn dagen. Aldri blitt svart på mail før klokken 18.00 Endret 1. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Virkelig? jeg sendte en mail nå. Håper på svar. Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Noen som har smakt de nye Litago-bollene fra Shell Fresh? Nei, men vi kan gjerne dele en sammen. Hehe. ^^ Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Noen som har smakt de nye Litago-bollene fra Shell Fresh? Nei, men vi kan gjerne dele en sammen. Hehe. ^^ Nice. Deal! Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Noen som har smakt de nye Litago-bollene fra Shell Fresh? Nei, men vi kan gjerne dele en sammen. Hehe. ^^ Nice. Deal! Supert. Hvor skal vi møtes? PS: Siden du er jente, kan vi kalle det en date? Slik at jeg kan skryte over at jeg har vært på date og truffet ei jente. Begynner å bli en stund siden..... så ryktene om at jeg er usikker på egen legning har begynt å blomstre. Så jeg må nok finne noen å bolle med. Tok du den? Bolle med. ^^ Gad jeg er morsom... heh. (Yeah right.) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Hva er det med de nye Litago-bollene fra Shell Fresh? Nå er jeg hjemme fra jobb, og i morgen er det bare 6 timers arbeidsdag så er det helg. Blir deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg