Benjamin Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nja, de gamle klassikerne er ikke mye til klassikere når man ikke har spilt dem i sine yngre dager føler jeg. Skal sjekke ut Postal da postal 2 har ved flere anledninger blitt kåret til det voldeligste spillet i verden. Og har blitt bannlyst i Australia. Tror ikke butikker solgte spillet i norge heller, egentlig. I hvertfall ikke som jeg kan huske. Har så vidt vært borti spillet, og virket for meg mest som et spill laga for vold, og altså med marginalt av historie. Jeg kan veldig gjerne knuse skaller og gjyve løs med motorsagbajonett i Gears of War, men å kaste sakser i hodet og urinere på mer eller mindre tilfeldige folk du møter appellerer ikke noe særlig til meg. In other news: Fikk meg endelig sommerjobb i dag Skal cruise rundt med blodprøver:p 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Interessant Har du spilt Painkiller? Hørtes interessant ut, skal prøves. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det er sykt kult. Syns jeg aldri fikk til å lane det med kompiser Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kjedelig på jobben.... Nuvel, får da hvertfall betalt for å drikke kaffe og surfe nettet, det er da litt win ihvertfall. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jordbær og fløte her! 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Nei, tenkte litt sånne halvrotne Men frukt er epic uansett. Åt rabarbrasuppe på lørdagen. Det var digg det Niiice Balli Endret 1. juli 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 vannmelon er kaken av all frukt/grønnsaker Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Skal bestille screen protection til min HTC Legend(fikk den i dag) er det noe sted jeg kan bestille det uten å betale frakt? Dealextreme. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 vannmelon er kaken av all frukt/grønnsaker Rimelig sikker på at det heter "kremen" av [...] Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 vannmelon er kaken av all frukt/grønnsaker Rimelig sikker på at det heter "kremen" av [...] Men nå smaker jo kake bedre enn krem da... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Jeg vil se på en film, og det skal jeg gøre også. Endret 1. juli 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 vannmelon er kaken av all frukt/grønnsaker Rimelig sikker på at det heter "kremen" av [...] i meant, its as epic as caek ! (wich is a lie btw) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kjeppen min er kongen av skogen! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 trudde du hadde spade jeg :o Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Fy faen nå er jeg forbanna! Jeg har et G35 Headset fra Logitech. Hvis noen av dere har det, så har jeg i hvertfall hatt det siden sommer 2009. Nå hører jeg en skrue som er løs i den ene sida av headsettet, og ledningen krøller seg utrolig mye, så hver måned ca må jeg sitte å ta opp krøllene. vel, jeg gjorde det nå, og nå funker ikke USB kontakten. Hele headsettet er bare til å hive. Skal prøve å ringe logitech support i morgen, men jeg får vel neppe et nytt et? Noen som har hatt samme problem, som vet om de får det tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg