Cortinarius rubellus Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Mitt lille eple:): Forsto det:) Og er rett som du sier ja. Er altfor varmt i dag, lille kåken vår og 2stk. på besøk er likt hothothot. Håper folket har en fin dag:) Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hvilken mobiltelefon burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hvilken mobiltelefon burde jeg kjøpe? HTC Desire Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nooo, hvorfor funker ikke den rulleknappen i midten av datamusa mi Viste ikke at jeg var så addicted til den. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Dagen er ekstra lang uten nikotin Noen som har et kult spill og anbefale? Spilte igjennom Portal for første gang igår og det var passe awesome. Helst et spill som ikke krever så alt for mye da Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Burde jeg begynne å trene to uker før militæret? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Noen som har et kult spill og anbefale? FreeCiv FreeCol Day of the tentacle Monkey Island-serien Full Throttle The Dig Indiana Jones & the fate of atlantis 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Burde jeg begynne å trene to uker før militæret? Det er vel bare bra å være litt forberedt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Burde jeg begynne å trene to uker før militæret? Nei. Helst skulle du begynt to, tre måneder før militæret. Men siden det kanskje er litt seint nå så er det bedre å sette i gang nå enn å utsette det enda mer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Noen som har et kult spill og anbefale? FreeCiv FreeCol Day of the tentacle Monkey Island-serien Full Throttle The Dig Indiana Jones & the fate of atlantis Definitivt interessant, men tror ikke det faller helt i smak. Tror jeg er villig til å prøve Full Throttle da. Mener å ha svake minner av å ha sett det i butikken som veldig liten Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Skal du ha nye spill, gamle spill, har du en bra pc, eller dårlig pc? Litt enklere å anbefale spill da. Noen spill jeg har anbefalt til en venn, i hvertfall: _Battlefield Bad Company 2 _F.E.A.R 2 +Far Cry 2 +Crysis +Crysis Warhead _Dragon Age: Origins + Awakening _The Elder Scrolls: Oblivion Deluxe edition _Just cause 2 +Bioshock _Bioshock 2 _Heroes of Might and Magic III+IV+V +Mass Effect _Mass Effect 2 _Metro 2033 _Tom Clancy's Splinter Cell Conviction _Dirt 2 +The Incredible Hulk +Prototype +Assasins Creed _Assasins Creed 2 +Postal 2 +S.T.A.L.K.E.R Call of Pripyat +Red Faction Guerrilla +Call of Juarez: Bound in Blood +The Saboteur _Grand Theft Auto: San Andreas _Grand Theft Auto: Vice City _Grand Theft Auto 4 _Fallout 3 _Age of Empires 2: Age of Kings _Age of Empires 3 _Simcity 4 +Baldur's Gate: Shadow of Amn +Rome: Total war +Icewind Dale +Dark Messiah of Might and Magic +Hellgate:London _Fuel +Alpha Protocol +Risen Endret 1. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Dårlig pc Så det blir nok noen litt eldre spill, men ikke like gammel som L4r5. Hva synes du om det nye Red Faction spillet? Vurderer å skaffe det til PS3 da jeg likte demoen svært godt^^ Edit: Dårlig pc som at jeg drar Oblivion greit på lavere grafikk. Endret 1. juli 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) last ned spill som Postal 2, Baldur's Gate, Icewind Dale. De gamle klassikerne. ( Postal 2 er ikke en klassiker, det er bare masse vold, og blod og hele bursdagen. ) Endret 1. juli 2010 av Romis Lenke til kommentar
sawfish Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Skal bestille screen protection til min HTC Legend(fikk den i dag) er det noe sted jeg kan bestille det uten å betale frakt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Skal bestille screen protection til min HTC Legend(fikk den i dag) er det noe sted jeg kan bestille det uten å betale frakt? Noen på ebay tror jeg sender uten frakt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nja, de gamle klassikerne er ikke mye til klassikere når man ikke har spilt dem i sine yngre dager føler jeg. Skal sjekke ut Postal da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Noen som har et kult spill og anbefale? Day of the tentacle Jeg leste "Day of the testicle" Fuck my corrupted mind Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nja, de gamle klassikerne er ikke mye til klassikere når man ikke har spilt dem i sine yngre dager føler jeg. Skal sjekke ut Postal da postal 2 har ved flere anledninger blitt kåret til det voldeligste spillet i verden. Og har blitt bannlyst i Australia. Tror ikke butikker solgte spillet i norge heller, egentlig. I hvertfall ikke som jeg kan huske. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Interessant Har du spilt Painkiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg