L4r5 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Den kommer jo automatisk når jeg har musen over! Jeg har null problem med å holde musa unna akkurat det lille området. Har du parkinsons syndrom, er alkis og rister av abstinenser eller noe lignende? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Interessant. Jeg har en egen refleks som fjerner musa fra feltet hver gang jeg bruker menyen til venstre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Surret skinkestek på en kilo. Hvilken temperatur og hvor lenge i stekovnen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Fy jeg er slapp i dag. Føler meg nesten syk. Skal jeg ta med meg bikja å traske ned til sjøkanten en tur? Han ser ganske slapp ut der han ligger å sover i stolen sin han og. Lenke til kommentar
Stine_K Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Noen som kunne tenke seg å stemme på bildet mitt? Gjort på 10 sek, bare å trykke på "Bra?" sånn at den blir grønn! http://foto.romerike.no/-/image/show/1429657_lykketreff Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ikke så ille bilde så jeg kunne faktisk trykke på "Bra" uten å føle at jeg jugde. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Do it. I will do. Skinkestek ca 160-170 grader til en kjerneteperatur på 65-68 grader. Hvis den er ferdigstekt skal den bare varmes opp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Skinkestek ca 160-170 grader til en kjerneteperatur på 65-68 grader. Hvis den er ferdigstekt skal den bare varmes opp. Takk. Synd jeg ikke har steketermometer. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hvilken type tusj kan jeg bruke for å skrive på CDer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hvilken type tusj kan jeg bruke for å skrive på CDer? På den jeg bruker så står det "CD-ROM MARKER 0.7 mm PERMANENT". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Faktum er at jeg vet om flere her på forumet som ER friske nok til å jobbe, men klynger seg desperat til det de i utgangspunktet ble midlertidig ufør med for å slippe å jobbe, og selvsagt de som mener de har "jobbet nok" og sitter med dagpenger som de nekter å gi slipp på. Det er slike som gjør at sånne som meg blir mistenkliggjort. Eplefe: så sant så sant, og så har man de som drømmer om og jobbe...som meg:( Men jeg skal ut i arbeid igjen om jeg så må vaske golv! L4r5: Helt enig med deg, er derfor jeg også forsvarer "oss" hver gang, for det finnes de av oss som vil jobbe, men går ikke:S Det er det som er poenget mitt! Folk som trenger det, enten midlertidig eller permanent skal de selvsagt få det, men snyltere gjør ikke annet enn å lage avsmak for ALLE som mottar sosialstønad/AAP/uføretrygd etc. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hva snakkes det om? Jeg kom akkurat hjem, nå. God dag, forresten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hva snakkes det om? Jeg kom akkurat hjem, nå. God dag, forresten. NAV og snyltere. ---- anyways: Vote North Korea! Hadde likt å se den lille sulikken på turne i Nord Korea. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Tror dere virkelig han blir sendt til Nord-Korea? o.m.g. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nei, men jeg vil gjerne se bortforklaringa hans når han ikke drar dit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Neppe, men det er jo 4chan og /b og da er alt automatisk fantastisk tøft og kult å være med på. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det er jeg enig i hadde vært litt artig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg