Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

God dag fra VIP Lounge @ Schiphol flyplass i amsterdam! Her nyter vi gratis øl og sprit på tappekran, Wii, masse mat, fantastisk service of hele pakka mens vi venter på flyet videre til Minneapolis :)

Står til i Norge?

Sol og snart das beach! God tur videre :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

cpu type: via eden procecessor 800mhz, ram size 190512KB

product name: wyse linux v6, platform v50l, version 6.6.0, build 08, os version 2.6.16.40

litt random info fra drittmaskinene her..

Det er surfe/kontormaskiner. De trenger ikke så mye mer. Det er ikke akkurat som om de skal trenge å klare å kjøre CS1,6 i 240 FPS. Du skal kunne søke etter jobber. Du skal kunne skrive CV og søknader. Du skal kunne sende meldekort. Stort mer er det ikke meningen at du skal gjøre på de maskinene. Så slutt å klage. Synes du heller de skulle brukt nesten hele driftsbudsjettet på å oppgradere hele maskinparken til Core i5-maskiner med HD5870 skjermkort, vannkjøling og SSD?

vel, når det "lagger"/henger når jeg skriver så er det for ille altså, når jeg skriver noe tar det flere sekunder før alt er ferdig-skrivd, og det tar en halv evighet å surfe på nav sine egne sider tilogmed :p

MEN WTF? for 10 min siden gikk personen før meg ut av samtalerommet, og så nå gikk en uten kølapp inn før meg, poeng med kølapp system hvis de ikke bruker det? ...

Lenke til kommentar

Blir litt for dumt å klage på NAV om man er der fordi man er slask og lever på trygd.

Enough said.

Makan til idiotisk utsagn! Ikke alle har ett valg vettu!

edit:

herregud sier jeg bare: jeg har ikke fått noe møte med de på nav fordi de trodde jeg hadde flytta til en annen kommune fordi jeg sa en gang at jeg VURDERTE å flytte..men de har jo utbetalt husleie til den adressen jeg bor på nå samt sent brev og papirer hit da.. så snakka jeg med personen om når jeg kan forvente møte nå da, i slutten av august ca.. pga sommer og at alle folka der har ca 200 saker hver seg på vent...

Endret av Bjørnli
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Blir litt for dumt å klage på NAV om man er der fordi man er slask og lever på trygd.

Enough said.

Og vi er i det kunnskapsrike hjørnet i dag.

Hvis du seriøst mener det der så får litt erfaring på ræva di før du skriver neste gang.

Der er mennesker som gjør det ja, men og legge det frem som om alle gjør det er som og si at tran kurerer kreft.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Faktum er at jeg vet om flere her på forumet som ER friske nok til å jobbe, men klynger seg desperat til det de i utgangspunktet ble midlertidig ufør med for å slippe å jobbe, og selvsagt de som mener de har "jobbet nok" og sitter med dagpenger som de nekter å gi slipp på.

Lenke til kommentar

Eple, jeg kunne vært en av de du jabber om, men har vært på dagpenger før og vet med meg selv at det virkelig ikke er nok å leve på, så da velger jeg heller å jobbe enn å gå den veien igjen.

Jeg skulle uansett ha kontakt med NAV for rådgivning ang. hva jeg skal gjøre til høsten og noe med utdanninga mi / skolen og noe anna pes.

Det hele gikk vel egentlig opp i røyk og jeg er ikke overrasket.

Lenke til kommentar

Noen som vet sånn ca hvor mye det vil koste i frakt og betale for å sende et spill fra Stavanger til Akershus? :)

om det bare er et helt vanlig cover som til xbox ellernoe sånt og du polstrer litt rundt inni convolutten ( åssen staves det der egentlig? :p ) så tipper jeg maks 10/20 kr.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...