Sk!ppy Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Haha, minner meg litt om han serveransvarlige på javazone sin reklamefilm this tror ikke linken der funka.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Får ikke sett video siden jeg sitter internt i nettverket vårt. Holder meg til å spamme forum. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Sad but true. I`m you`re pain. Går på radioen faktisk. Metellica Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Og der gikk SNIPER Ghost Warrior i veggen. Faen til drittspill Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Sad but true. I`m you`re pain. Går på radioen faktisk. Metellica DU SKAL PISKES! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Og der gikk SNIPER Ghost Warrior i veggen. Faen til drittspill Det er litt artig da. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Og der gikk SNIPER Ghost Warrior i veggen. Faen til drittspill Det er litt artig da. På meg lagger animasjonene, AI ser meg liggende i en busk i skyggen, blir sett om jeg ikke henger med han andre fyren på laget mitt på idiotiske plasser, fienden forsvinner og det kommer blindfire ut fra ingensteds?! Ikke artig i min bok Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Sad but true. I`m you`re pain. Går på radioen faktisk. Metellica Say what? Den enesta av Metallica jeg har hørt på radio er Nothing else matters. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Sad but true. I`m you`re pain. Går på radioen faktisk. Metellica DU SKAL PISKES! Sitter med en asspire one. litt leif må man regne med. Jepp ass var med villige. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 The cake was a lie Du er 3 år for sein. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Vet Har hatt det til PS3'en lenge, men fikk aldri sansen for det der. Så gav de det ut gratis en periode til pc så lasta jeg det ned for moro skyld og fikk ikke spilt det før nå. Får se om jeg går for 2'eren til PS3 da det visstnok skulle være best der Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Nåja, men Portal ble en hel del enklere ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Alt er bedre på PC .. Ikke lagspill med kompiser. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Alt untatt Fifa og porta spill er bedre på pc Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Alt er bedre på PC .. Smaken er som baken... Foretrekker konsoll for min del, 360. Og gleder meg til Portal 2, for meg handla Portal nesten like mye om humoren som selve banene. "Please note that we have added a consequence for failure. Any contact with the chamber floor will result in an unsatisfactory mark on your official testing record. Followed by death. Good luck!" "While it has been a faithful companion, your companion cube cannot accompany you through the rest of the test. If it could talk - and the Enrichment Center takes this opportunity to remind you that it cannot - it would tell you to go on without it because it would rather die in a fire than become a burden to you." Endret 30. juni 2010 av Benjamin Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Portal overlevde ganske mye på den litt gale humoren fra Glados, men spillets game mechanics var veldig nytt, og et bra tilskudd i hjernetrim spillene, selv om det er mange som ikke tenker på at det er et hjernetrim spill. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Eksen min likte Portal. Hun var den typen som bare likte små og søte nettleserspill. Sier litt... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Var spesielt morsomt når Glados begynte å prate om at du var adoptert på siste banen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg