Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der gikk SNIPER Ghost Warrior i veggen. Faen til drittspill

Det er litt artig da.

På meg lagger animasjonene, AI ser meg liggende i en busk i skyggen, blir sett om jeg ikke henger med han andre fyren på laget mitt på idiotiske plasser, fienden forsvinner og det kommer blindfire ut fra ingensteds?! Ikke artig i min bok :tease:

Lenke til kommentar

Vet :p Har hatt det til PS3'en lenge, men fikk aldri sansen for det der. Så gav de det ut gratis en periode til pc så lasta jeg det ned for moro skyld og fikk ikke spilt det før nå. Får se om jeg går for 2'eren til PS3 da det visstnok skulle være best der :)

Lenke til kommentar

Alt er bedre på PC .. :whistle:

Smaken er som baken...

Foretrekker konsoll for min del, 360. Og gleder meg til Portal 2, for meg handla Portal nesten like mye om humoren som selve banene.

"Please note that we have added a consequence for failure. Any contact with the chamber floor will result in an unsatisfactory mark on your official testing record. Followed by death. Good luck!"

"While it has been a faithful companion, your companion cube cannot accompany you through the rest of the test. If it could talk - and the Enrichment Center takes this opportunity to remind you that it cannot - it would tell you to go on without it because it would rather die in a fire than become a burden to you."

Endret av Benjamin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...