Bytex Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg tror vi snakker om en sånn: http://www.youtube.com/watch?v=bLO7IxKwruc 2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hansi: Ja, mye mindre og litt søtere:P Søk på navnet så ser du hvordan den ser ut, har lyswt og få tak i større varianter\andre sorter av kjøttspisende planter. Syns sånt er fasinerende. Mangler bare en tarantell så er jeg klar for alt som kommer inn i kåken min:D Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Er det bare jeg som drømmer om Bora Bora? Planer om det til neste år. Blir en dyr tur da. Men men. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Åååh, Bytex, jeg elsker den filmen! Jeg tror jeg må se den igjen i løpet av helgen. <3 FEEEEEEEEEEED MEEEEEEEE! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Og Steve Martin som sikkert har gitt tannlegeskrekk til en hel generasjon 80-talls unger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Bytex, er ikke det der den "nye"? Jeg liker best den fra slutten av 60-tallet, med Jack Nicholson. Den er fantastisk! "Feed me ... I'm hungry! *whine*" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Shikaru: Har mye planter, flere orkideer, 3 forskjellige jordbær planter, tomatplante og 15 til:P klarer knapt å holde liv i ei plante når jeg er rundt den jeg da men har jorbærplante hjemme i norge da. de smaker nammmmm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Jau, den nye fra 1986 jeg snakker om. Med Rick Moranis, Bill Murray som sadomasochistisk tannlegepasient og Steve Martin som en veldig gal tannlege som liker å trekke jeksler. Endret 30. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jau, den nye fra 1986 jeg snakker om. Med Rick Moranis, Bill Murray som sadomasochistisk tannlegepasient og Steve Martin som en veldig gal tannlege som liker å trekke jeksler. Javelsådetsåmenokda. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Folk bare MÅ skryte over torrent-skillzene sine tydeligvis... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Skryter ikke. Eller jo, for jeg har lyst på spillet. Og det er ferdig snart ;D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Årrgh. Jeg er så lei av å ikke kunne ha hvite klær. Jeg har på meg ei hvit t-skjorte nå, har akkurat spist og var møkkafornøyd med å ikke ha sølt noe - helt til jeg la merke til en altfor stor dæsj barbecue-saus på ene sida av brystet. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Mennesker er ikke skapt for å spise. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 helt til jeg la merke til en altfor stor dæsj barbecue-saus på ene sida av brystet. Jeg klarer ikke å søle mat på klærne jeg. Hvordan får du det til? Mennesker er ikke skapt for å spise. Okei? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Mennesker er ikke skapt for å spise. Okei? Fordi vi søler hver eneste gang. Vi setter mat i halsen, og overspiser flere ganger, slik at vi får vondt i magen lenge etterpå. Mennesker er ikke skapt for å spise. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg klarer ikke å søle mat på klærne jeg. Hvordan får du det til? Jeg er eksepsjonelt flink. Nå har jeg skifta. Syns aldri like godt på svarte t-skjorter, men den hvite er så fiiin. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Nei, vi skulle hatt det som i 2001: Space Odyssey. Bare moset mat i forskjellige farger med næringsstoffene man trenger for å overleve. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Fordi vi søler hver eneste gang.Jeg søler ikkeVi setter mat i halsenJeg setter ikke mat i halsenog overspiser flere ganger, slik at vi får vondt i magen lenge etterpå.Jeg spiser ikke til jeg får vondt i magen.Mennesker er ikke skapt for å spise.Joda, mennesket er skapt for å spise. Kanskje ikke slik som du gjør... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Nei, vi skulle hatt det som i 2001: Space Odyssey. Bare moset mat i forskjellige farger med næringsstoffene man trenger for å overleve. Og få den intravinøst mens vi sov, og som varte hele dagen. Så kunne vi brukt tid på viktigere ting. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Nei, ellers takk. Foretrekker og ha en god middag på fatet foran meg. Ikke noe intravenøst-dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg