frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hehe jeg har både samboer og unge så jeg skal bare drømme om Espen for å bli kvitt abstinensene så da gjør det ikke noe om den jeg drømmer om er litt lekker Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 her er ett med meg og nora... https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9361593 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ditt nye nick er det samme som russenavnet til ei venninne av meg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 så da gjør det ikke noe om den jeg drømmer om er litt lekker ikke bare litt da Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hehe jeg har både samboer og unge så jeg skal bare drømme om Espen for å bli kvitt abstinensene så da gjør det ikke noe om den jeg drømmer om er litt lekker Har du? Så kjip du er da.. Det ble slutt med meg å eks'en igår så jeg er med på det meste Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Mne da er planen klar jeg drømmer om Espen og Nora på fly og helikopter i morgen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Mne da er planen klar jeg drømmer om Espen og Nora på fly og helikopter i morgen Åssen drøm tenker du på da da? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hehe jeg har både samboer og unge så jeg skal bare drømme om Espen for å bli kvitt abstinensene så da gjør det ikke noe om den jeg drømmer om er litt lekker Har du? Så kjip du er da.. Det ble slutt med meg å eks'en igår så jeg er med på det meste Hehe... jeg er bare med i drømmer og fantasier jeg Mne da er planen klar jeg drømmer om Espen og Nora på fly og helikopter i morgen Åssen drøm tenker du på da da? det er hemmelig Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 det er hemmelig *tenke koffert* Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 det er hemmelig *tenke koffert* hmmm kan ikke skjønne det Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ingen som vil drømme om meg? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *Oppmerksomhetssyk* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hmmm kan ikke skjønne det det er dessverre en automatisk funksjon... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg drømmer om deg, din barsking. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hmmm kan ikke skjønne det det er dessverre en automatisk funksjon... Den kommer med Gutt v.1.0. Du kan ikke for det. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har faktisk 166 innlegg i sosialt... sykt! men kofforter er det en fin ting å tenke på det Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Jeg drømmer om deg, din barsking. Jeeeeij! Nå slutter jeg på jobb om 13 minutter, det skal bli godt å komme hjem, kjøper kanskje anlegg idag å! Endret 11. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hmmm kan ikke skjønne det det er dessverre en automatisk funksjon... Den kommer med Gutt v.1.0. Du kan ikke for det. tror den kommer med jente v1.0. også. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 tror den kommer med jente v1.0. også. Beklager, jeg fikk ikke den programvaren når jeg ble opprettet, men jeg har hørt at man kan bytte til den senere. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 tror den kommer med jente v1.0. også. Beklager, jeg fikk ikke den programvaren når jeg ble opprettet, men jeg har hørt at man kan bytte til den senere. Jeg kom med den programvaren og kan garantere at den følgte med der også men mistenker at det er enn mann som har skrevet programet og at det egentlig bare er ett virus Disse! + Den! Det drar ikke damer men ellers så var det sikkert tøfft på gutterommet.... *sær* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg