BeeGee Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Regn er awesome. Stillehavsøyene er awesome. Forumveilederne er awesome. Veileder du meg? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvordan blir man egentlig Veileder?... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Gjerne. Regn er awesome. Stillehavsøyene er awesome. Forumveilederne er awesome. Gratulerer, du har tre av tre riktig! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Ah, er endelig tilbake i FM-flyten. Koser meg skikkelig med Juventus nå. Blir nok liggende å spille (alt) for lenge. Så ser jeg at Royal Pains har startet igjen, så det blir en episode eller to av den serien i natt også. Lite (eller mye i mitt tilfelle) man kan gjøre når allergien gjør at man ikke får sove. Endret 30. juni 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Regn er awesome. Stillehavsøyene er awesome. Forumveilederne er awesome. Veileder du meg? Grunnet nedskjæringer og budsjettkutt er vi nødt til å ta 1600kr/timen for slike oppdrag. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvordan blir man egentlig Veileder?... La meg veilede deg. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Skulle ikke være lett å sove du. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg kjeder meg. Dessuten har det sluttet å regne, så bazukh vil sikkert ikke bli med på gåtur. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Er det bare jeg som drømmer om Bora Bora? Ja. Det regner. Noen som blir med på en gåtur? Its not raining Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Dessuten har det sluttet å regne, så bazukh vil sikkert ikke bli med på gåtur. Det regner fortsatt her, så du får komme hit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 øøø kan man lage toast i stekeovnen? Vi har kasta Toastjernet pga en liten kortslutning Bruk nå vaffeljern. Det er win! Sånn ellers er det røyksug fra helvete, deppemusikk for full vreng og et håp om å få sove uten å ty til sovepiller. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 deppemusikk for full vreng og et håp om å få sove uten å ty til sovepiller. Heheeee, da er vi to. Det er så teit. Eller kanskje ikke helt, for jeg har ingen sovepiller å ty til atm. Men deppemusikk er teit. Som om det hjelper på noe, liksom? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Dessuten har det sluttet å regne, så bazukh vil sikkert ikke bli med på gåtur. Det regner fortsatt her, så du får komme hit. Jeg er på vei. Hva skyldes ønsket om deppemusikk? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Høres bra ut. Mja, det er vel bare en sånn natt. Endret 30. juni 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Fullt forståelig. Se om du finner albumet Soon It Will Be Cold Enough av Emancipator. Ikke akkurat 100% deppemusikk, men kanskje det hjelper litt på humøret. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Sovemusikk! Machine Love - Life Flows.mp3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 deppemusikk for full vreng og et håp om å få sove uten å ty til sovepiller. Heheeee, da er vi to. Det er så teit. Eller kanskje ikke helt, for jeg har ingen sovepiller å ty til atm. Men deppemusikk er teit. Som om det hjelper på noe, liksom? Digg å grine til. Tårene flommer liksom lettere og det er enklere å slippe løs følelsene. Og dette er bare nå, lurer på hvordan det blir i høst. Jeg kommer til å klikke ... Kjenner jeg gleder meg til å møte igjen psykologen min i august. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) "Hey you, out there in the cold Getting lonely, getting old, can you feel me? Hey you, standing in the aisles With itchy feet and fading smiles, can you feel me?" Nå må du forte deg før regnet forsvinner herfra òg da. edit: Og det var jo da selvfølgelig til Runar. Smurf: Jeg har gjort nok av det de siste dagene. Nå er det nok. Og fy, som jeg gleder meg til høsten. Den kan ikke komme fort nok. Endret 30. juni 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Michael Giacchino som komponerte musikken i Lost er flink på det melankolske. Søk han opp på Spotify. Utrolig digg å slappe av til. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Nå må du forte deg før regnet forsvinner herfra òg da. Jeg gjør mitt beste, men one step forward, two step back.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg