Datasmurf Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg fant trøst i mat og drikke og film. Døden på Oslo S, iskald Kronenbourg og pommes stripes med smelta ost og Bali kyllingsaus. Fett, usunt og det tar knekken på hjertesmertene med andre smerter. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det blir ikke mye tid til internett om dagen, gitt. Skal krype til køys straks da sjefen har gitt meg morravakt i morgen. Jaja, greit nok det -- slipper jo tidligere hjem. Natta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hey kids! Bor det no'n i osten på him'len? Som ser husene fryse ... Og ser at gatene er blinde, og streifer døgnet rundt i sikksakk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Den koseligste låta til DumDum Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det er viktig å pusse tenna. Gå å legg dere barn! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 "Skal bare skal bare..jeg blir gærn av unger som skal bare, så kom nå for svingende!" Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ikke bare unger det, samboeren min er likedan. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Få se ... Jeg har igjen 5 pils, en halv "Døden på Oslo S" etterfulgt av "Giftige Løgner" og "De Blå Ulvene". Dette blir en fette awesome natt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Albert Åberg jo. Jeg er rystet. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Få se ... Jeg har igjen 5 pils, en halv "Døden på Oslo S" etterfulgt av "Giftige Løgner" og "De Blå Ulvene". Dette blir en fette awesome natt. Ahh heldiggris, jeg er på nattevakt. Men hva med Top Gun, The Shining og Days of Thunder? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 "Skal bare skal bare..jeg blir gærn av unger som skal bare, så kom nå for svingende!" Åh, nei. Ikke den igjen. :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Få se ... Jeg har igjen 5 pils, en halv "Døden på Oslo S" etterfulgt av "Giftige Løgner" og "De Blå Ulvene". Dette blir en fette awesome natt. Ahh heldiggris, jeg er på nattevakt. Men hva med Top Gun, The Shining og Days of Thunder? Top Gun er grei nok, og den eneste filmen Tom Cruise spiller sånn halvveis ok i, The Shining, sett så mange ganger at jeg kan den utenatt, fatter fortsatt ikke hva som er så skummelt med den, og Days of Thunder. Den er så som så. Nei, holder meg til Pelle og Proffen jeg. Skal lese gjennom bøkene igjen i løpet av helga tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ahh, pelle og proffen. Her snakker vi barndomsminner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Oh yeah, jeg digger det. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg