Sk!ppy Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Slutt å runke det gjør deg blind. Om jeg slutter, kan jeg få en dame til å gjøre det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Slutt å runke det gjør deg blind. Om jeg slutter, kan jeg få en dame til å gjøre det? Nei, men forumet stiller 6755 menn til din disposisjon. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Når kommer folka hjem fra Roskilde? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Slutt å røyke det er så usunt. Første sigaren min noen gang. Tror ikke akkurat det utgjør veldig mye for helsa mi. Jo, nå kommer tjæra sakte men sikkert og spiser lungene dine. Er det jeg satser på med 60 røyk om dagen Skippy: Kommer ei 70 år gammel tannløs sykepleier og ronker deg kl.15.00 hver dag Endret 29. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Slutt å røyke det er så usunt. Første sigaren min noen gang. Tror ikke akkurat det utgjør veldig mye for helsa mi. Jo, nå kommer tjæra sakte men sikkert og spiser lungene dine. Er det jeg satser på med 60 røyk om dagen Sounds like a plan Selv har jeg bare en snusboks igjen og lurer på om jeg skal slutte eller fortsette etter den. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Tenke litt positivt også. Slipper og kjøpe tjære. Trenger bare en tapp på brøstet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Men hva skal man med tjære? Rulle noen i tar'n'feathers? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Nah, slutte skjer aldri...trappe litt ned..en dag så. Men har sluttet med alt annet så føler ikke noe på det. Refsa: Jeg vet alt røyken gjør, satt en hel dag og så på fine bilder av lunger osv. Så skremsel-propegandaen for bare fortsette er forøvrig 16-årsdagen i år for røyken min Tror jeg skal bake en kake til tobakken min. Endret 29. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ja, et godt eksempel. Eller så kan man selge det til noen amish folk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Nah, slutte skjer aldri...trappe litt ned..en dag så. Men har sluttet med alt annet så føler ikke noe på det. Åja. Når man har drivd med hardere ting så virker vel ikke røyking så bad lenger tenker jeg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ikke røyker jeg, ikke drikker jeg, ikke snuser jeg og ikke tar jeg stoff. Deilig å være rein. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Aldri følt røyk har vært bad egentlig, men jeg plager ikke folk med røyken min da så. Røyker ikke når jeg er ute og går, sitter jeg sammen med folk ute så spør jeg alltid om det er greit. Så tutere får bare gå og sette seg på gjerdet og ta en bolle Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Når jeg var i en periode med alt for mye piperøyking pleide jeg også å spørre når det var folk rundt om det gikk greit. Var som regel i bilen til Petter da Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg er offer for passiv røyking. Sikker på at jeg kan ta meg en sigg uten å merke en dritt. Ikke at jeg har lyst til å prøve. Uansett så bryr jeg meg ikke hva andre har lyst til å bruke penger på. Dette med kortere liv og slikt tror jeg er satt "litt" på kanten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Passiv røyking er ikke farlig. Edit: Mener man. Endret 29. juni 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Jeg er offer for passiv røyking. Sikker på at jeg kan ta meg en sigg uten å merke en dritt. Ikke at jeg har lyst til å prøve. Uansett så bryr jeg meg ikke hva andre har lyst til å bruke penger på. Dette med kortere liv og slikt tror jeg er satt "litt" på kanten. Større fare for kreft og blabla, men dør jeg av røyk så syns jeg det er ironisk :!: Kols er litt skummelt vel og merke, hostinga man får av det er som og høre det går for en elefant...ikke kult med andre ord Endret 29. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Røyk stinker dritt, og jeg hater når jeg har vært sammen med noen som røyker, kommer hjem og det lukter sur røyk av genseren min. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Stakkars Bytex Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har to stykker i nabolaget med kols. Begge puster og peser som noe anna rart. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvis du begynner å røyke selv så venner du deg sikkert til lukta, Bytex. Da var det problemet løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg