Datasmurf Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Mamma prøver å fore meg med usunne ting, dog. Litt usunne ting har alle godt av innimellom For henne er innimellom litt for ofte. Du har bare godt av å få litt mer flesk på kroppen, vesla. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 om nom nom, kylling "klubbor" til lunsj/middag :3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg er i Tokyo Jeg er i Oslo Wanna trade lives? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg er i Tokyo Jeg er i Oslo Wanna trade lives? Neh, skal tilbake til Oslo om en uke. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=PmmF5nkzkOkt=1m52s Fy fader, mannen har stemme! EDIT: Morroa begynner på 1m52s. Endret 29. juni 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har fortsatt sigar smaken i munn. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Og jeg som skulle jobbe lenge idag Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 En flokk bøfler kan forflytte seg kun så fort som den svakeste og seneste bøffelen. Når flokken blir angrepet, er det den sene og svakeste bakerst som blir drept først. Dette er en naturlig ting og er bra for flokken som en"stamme", fordi da vil bøffelens generelle fart og helse i flokken bedres ved regelmessig frafall av de svakeste i gruppa. På nesten samme måte kan menneskehjernen kun fungere så raskt som den seneste hjernecella. Ved jevnlig bruk av alkohol vet vi alle at det dreper hjerneceller, men naturligvis angripes de sene og svakeste hjernecellene først. Så ved jevnlig forbruk av øl fjernes automatisk de dårlige hjernecellene, og gjør at hjernen blir en raskere og mer effektiv maskin. Det er derfor du alltid føler deg smartere etter noen øl.... 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 En flokk bøfler kan forflytte seg kun så fort som den svakeste og seneste bøffelen. Når flokken blir angrepet, er det den sene og svakeste bakerst som blir drept først. Dette er en naturlig ting og er bra for flokken som en"stamme", fordi da vil bøffelens generelle fart og helse i flokken bedres ved regelmessig frafall av de svakeste i gruppa. På nesten samme måte kan menneskehjernen kun fungere så raskt som den seneste hjernecella. Ved jevnlig bruk av alkohol vet vi alle at det dreper hjerneceller, men naturligvis angripes de sene og svakeste hjernecellene først. Så ved jevnlig forbruk av øl fjernes automatisk de dårlige hjernecellene, og gjør at hjernen blir en raskere og mer effektiv maskin. Det er derfor du alltid føler deg smartere etter noen øl.... Dessverre fungerer det ikke slik. Alkohol er ikke løver på jakt etter et sykt dyr. Alkhol bare skader det det kommer over. Dvs, alt sammen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har fortsatt sigar smaken i munn. Jeg skal røyke sigar idag om Portugal vinner Kommer sikker til å gjøre det uansett Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Slutt å røyke det er så usunt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Slutt å diktere hva folk skal og ikke med sin egen kropp. Endret 29. juni 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Slutt å runke det gjør deg blind. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Slutt å røyke det er så usunt. Første sigaren min noen gang. Tror ikke akkurat det utgjør veldig mye for helsa mi. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Slutt å røyke det er så usunt. Første sigaren min noen gang. Tror ikke akkurat det utgjør veldig mye for helsa mi. Jo, nå kommer tjæra sakte men sikkert og spiser lungene dine. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Flimmerhåra i halsen etser bort. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Slutt å leve, du kan dø. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Slutt å hør på musikk, reseptorhårene i øret kan bøye seg og knekke og du blir døv. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Slutt og spise, du kan sette fast mat i halsen. Ikke snus heller. Du kan komme til å svelge snusen slik at den setter seg fast i halsen. Endret 29. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Syns egentlig bazukh sa det best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg