Riot™ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg har en grei pc ja, så når jeg får litt mer erfaring på dette med etterbehandling så blir det nok kun Raw. I dette tilfellet var det Jpeg. Grr, heldiggris. Jeg presterte aa knuse Macbooken min, saa naa sitter jeg paa en Acer netbook, og har en annen moekka pc i stuen. Tar evigheter aa fikse paa hud i Portraiture (Lightroom plugin). Kjoeper jeg nytt kamera og pc naa, saa har jeg dem saann sett bare i et halvt aar, saa reiser jeg for et aar. Da jeg er tilbake i 2012 saa er det vel noe nytt (Nikon skal lansere noe nytt i 2011 ogsaa). Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Diskutert, hvorfor saa kortfattet? Skremte jeg deg litt, kanskje kanskje? Jeg er ikke en stor 1.98 hoey boemann som skal voldta deg bak den bakgaten du alltid gaar hjem fra skolen. Du vet, der hvor du gaar fra vennene dine du gaar med til skolen og gaar inn alene. Ikke at jeg vet du gjoer det, da, meeeeeen....... Hysj, det er superhemmelig! Fin katt! Regner med du har en god pc og derfor skyter i RAW? Eller JPG? I see what you did there. That's our secret! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Oops! I did it again. Saa, fortell oss... nei, meg noe nytt om deg selv, Diskutert. Hva heter du? Lei av aa kalle deg "Diskutert". Er som aa si "Brukt", som i brukt fellesmadrass. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Oops! I did it again. Saa, fortell oss... nei, meg noe nytt om deg selv, Diskutert. Hva heter du? Lei av aa kalle deg "Diskutert". Er som aa si "Brukt", som i brukt fellesmadrass. Født og døpt uten navn. Mamma og pappa syntes jeg var så vanskelig å gi rett navn til. Så etter mange diskusjoner, ble jeg bare kalt "diskutert". That's it. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Oops! I did it again. Saa, fortell oss... nei, meg noe nytt om deg selv, Diskutert. Hva heter du? Lei av aa kalle deg "Diskutert". Er som aa si "Brukt", som i brukt fellesmadrass. Født og døpt uten navn. Mamma og pappa syntes jeg var så vanskelig å gi rett navn til. Så etter mange diskusjoner, ble jeg bare kalt "diskutert". That's it. Meget... uoriginalt svar. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Oops! I did it again. Saa, fortell oss... nei, meg noe nytt om deg selv, Diskutert. Hva heter du? Lei av aa kalle deg "Diskutert". Er som aa si "Brukt", som i brukt fellesmadrass. Født og døpt uten navn. Mamma og pappa syntes jeg var så vanskelig å gi rett navn til. Så etter mange diskusjoner, ble jeg bare kalt "diskutert". That's it. Meget... uoriginalt svar. Og du? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg heter Ole Johnny. Fra bull til tull, monsieur Carl Riot. Jeg er en opproerer i alle sammenheng. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg heter Ole Johnny. Fra bull til tull, monsieur Carl Riot. Jeg er en opproerer i alle sammenheng. Hyggelig å hilse på deg, monsieur Carl Riot Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jo, i like saa, noname. Hvor i landet befinner saa du deg? Hva er personnummeret ditt? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jo, i like saa, noname. Hvor i landet befinner saa du deg? Hva er personnummeret ditt? Langt unna Bergen, ihvertfall Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg sa jo jeg ikke var slik... Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Fruen hadde ikke trodd paa meg. Derfor skal jeg overraske hun paa hotellet hun jobber paa. Hun er jo vekke i to uker, og selv etter 2 dager merker man et savn. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Morgen du... Fikk ikke sove i natt. Kom meg en time for sent på jobb fordi jeg er så trøtt, og sitter her som en zombie og har store vansker med å konsentrere meg Men ellers går det greit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Da er det bare å begynne med koffein intravenøst. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har mistanke om at koffein ikke fungerer på meg. Og uansett smaker kaffi høgg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Koffein finnes i flere former enn "kaffi". Coca Cola, f.eks, er jo særdeles populært. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har mistanke om at koffein ikke fungerer på meg. Og uansett smaker kaffi høgg. Melder du aldri har smakt høgg, om du mener kaffe smaker som det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 I`m ridin solo! Superlol, hekta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg