Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har en grei pc ja, så når jeg får litt mer erfaring på dette med etterbehandling så blir det nok kun Raw. I dette tilfellet var det Jpeg.

Grr, heldiggris. Jeg presterte aa knuse Macbooken min, saa naa sitter jeg paa en Acer netbook, og har en annen moekka pc i stuen. Tar evigheter aa fikse paa hud i Portraiture (Lightroom plugin). Kjoeper jeg nytt kamera og pc naa, saa har jeg dem saann sett bare i et halvt aar, saa reiser jeg for et aar. Da jeg er tilbake i 2012 saa er det vel noe nytt (Nikon skal lansere noe nytt i 2011 ogsaa). :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Diskutert, hvorfor saa kortfattet? Skremte jeg deg litt, kanskje kanskje? Jeg er ikke en stor 1.98 hoey boemann som skal voldta deg bak den bakgaten du alltid gaar hjem fra skolen. Du vet, der hvor du gaar fra vennene dine du gaar med til skolen og gaar inn alene.

Ikke at jeg vet du gjoer det, da, meeeeeen....... whistle.gif

Hysj, det er superhemmelig!

ph34r.gif

Fin katt! Regner med du har en god pc og derfor skyter i RAW? Eller JPG?

I see what you did there. whistle.gifwhistle.gifwhistle.gif

That's our secret!

Lenke til kommentar

Oops! I did it again.

Saa, fortell oss... nei, meg noe nytt om deg selv, Diskutert. Hva heter du? Lei av aa kalle deg "Diskutert". Er som aa si "Brukt", som i brukt fellesmadrass.

Født og døpt uten navn. Mamma og pappa syntes jeg var så vanskelig å gi rett navn til. Så etter mange diskusjoner, ble jeg bare kalt "diskutert". That's it.

Lenke til kommentar

Oops! I did it again.

Saa, fortell oss... nei, meg noe nytt om deg selv, Diskutert. Hva heter du? Lei av aa kalle deg "Diskutert". Er som aa si "Brukt", som i brukt fellesmadrass.

Født og døpt uten navn. Mamma og pappa syntes jeg var så vanskelig å gi rett navn til. Så etter mange diskusjoner, ble jeg bare kalt "diskutert". That's it.

Meget... uoriginalt svar. thumbdown.gif

Lenke til kommentar

Oops! I did it again.

Meget... uoriginalt svar. thumbdown.gif

Og du?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...