Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, du er syk! Elsker personer som deg! :D

Ha ha, veit jeg er syk. ^^

"Sick, twisted fuck" for å bruke noe jeg har blitt beskrevet med flere ganger enn jeg kan huske. :p

Ang. 4chan er det et sted man burde unngå og som man er better off not knowing anything about.

Det er fylt med internet-memes og syke, syke mennesker som det ikke kommer noe godt ut av. Brorparten er barnslige fjortiser og /b/-tards er noe av det verste jeg vet i alle fall! :|

Lenke til kommentar

Hva mener du?

At han var en lat drittsekk som forventet at du skulle ta initiativ.

Derfor skrek han ut til meg at han hadde hatt sex for første gang? Få meg sjalu?

Jeg vil tro han var stolt, og følte han måtte fortelle det til noen. Som andre før meg har foreslått, kan det jo hende han ser på deg som en god venn.

Lenke til kommentar

Hva mener du?

At han var en lat drittsekk som forventet at du skulle ta initiativ.

Derfor skrek han ut til meg at han hadde hatt sex for første gang? Få meg sjalu?

Jeg vil tro han var stolt, og følte han måtte fortelle det til noen. Som andre før meg har foreslått, kan det jo hende han ser på deg som en god venn.

Han har fortalt det til hele kompisgjengen, og far hans vet det til og med. Fyren har blitt syk... Egentlig det er mest synd på, er jo jenta fyren lå med.

Lenke til kommentar

Neinei, nå går jeg etter de 6755 guttene på diskusjon.no!

Hvis dine tall er korrekte, har du nok gutter til å kunne bytte hver dag i over 18 år. Hvis du derimot beholder hver valp i én uke, har du selskap til du blir 144 år.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...