Cortinarius rubellus Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Neinei, visste egentlig ikke hva jeg skulle svare. Fyren driver nå og forteller detaljer fra hendelsen. FML. Det er mer enn de fleste jenter vil vite tror jeg Er det noe jeg får totalt frysninger av så er det og høre om partnern sine "ligg" Endret 28. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Var borte fra msn i ei uke, for å unngå fyren egentlig litt. "Glemme" han, kan man si. Første som kom opp når jeg logga på i kveld var; "JEG HAR PULT FOR FAEN!! :D" Hoho... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hvilken setting sa han det i? Men, da er det vel bare å si at du ikke er interessert i å høre det? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 hvor ligger det? Eidfjord. Neinei, visste egentlig ikke hva jeg skulle svare. Fyren driver nå og forteller detaljer fra hendelsen. FML. Hahahhahahahah. Begynn å fortell om din egen hendelse! Var borte fra msn i ei uke, for å unngå fyren egentlig litt. "Glemme" han, kan man si. Første som kom opp når jeg logga på i kveld var; "JEG HAR PULT FOR FAEN!! :D" Hoho... Dere må være bestevenner siden han forteller deg det. Du har havnet i vennefella. Glem fyrn. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Gjør som Demon sier og send den syke katta på han. Eller du kan si du har pult du også, 4 stk. på engang Eller du kan hvis vil vil være spydig si "Hva slags dyr var det?" :!: Endret 29. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg kan lett joine i msnsamtalen med han og si jeg er typen til hun som han pulte. Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 V"JEG HAR PULT FOR FAEN!! :D" ..spesielt! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det siste han sa til meg sist vi snakka var; "Jeg kommer til å savne deg så sinnssykt." Stor overgang her. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jaja, satser sterkt på at livet går videre. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ikke vær sikker på det. Etter en forelskelse så stopper livet helt opp. Just kidding you :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det siste han sa til meg sist vi snakka var; "Jeg kommer til å savne deg så sinnssykt." Stor overgang her. Se på det som en erfaring. Vær mer frempå og innitiativtaker neste gang Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det siste han sa til meg sist vi snakka var; "Jeg kommer til å savne deg så sinnssykt." Stor overgang her. Se på det som en erfaring. Vær mer frempå og innitiativtaker neste gang Man lærer av sine feil, gjør man ikke? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Noe som minner meg på at jeg har fullstendig mangel på initiativ, både på damer og livet. Alt er så mye lettere når du tar deg en kokosnøtt, slenger deg i hengekøya og ser livet glir forbi! Før du vet ordet av det så er du dau, og da får du sannsynligvis aldri oppleve mer av livet! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Liker innstillingen din, Dr. Gaivekårt! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det siste han sa til meg sist vi snakka var; "Jeg kommer til å savne deg så sinnssykt." Stor overgang her. Se på det som en erfaring. Vær mer frempå og innitiativtaker neste gang Man lærer av sine feil, gjør man ikke? Og da burde jeg gjøre hva? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Lære, og huske til neste gang? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ikke vente til det skjer noe, men gjøre noe med det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg